Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در آیین افتتاح یک شرکت تولیدی که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، گفت: جا دارد از حمایت‌های معاون رییس جمهوری از استان قزوین تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم سفر ایشان برای استان مایه خیر و برکت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی پور بیان کرد: معاون رییس جمهوری در پایان سال۹۸ عنایت ویژه‌ای به استان داشتند و کمک ویژه آنها باعث شد تا سال۹۸ را علیرغم همه سختی‌ها با موفقیت عبور کنیم.
استاندار قزوین افزود: شهرک صنعتی کاسپین به دلیل سرمایه گذاری بخش خارجی در این شهرک از شهرک‌های مهم صنعتی کشور بوده و مجموعه‌های متعددی از صنایع مختلف با سرمایه گذاری خارجی در آن مستقر شده است.
جمالی پور گفت: این شهرک همیشه مورد توجه دولت و مجموعه مدیران استان بوده است و باید از عنایت سازمان برنامه و بودجه برای معافیت مالیاتی شهرک تقدیر کنیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: معافیت مالیاتی این شهرک بعد از لغو شدن مجددا اعمال شد که از مطالبه جدی سرمایه گذاران و صنعتگران شهرک است و منشا خیر و برکت برای استان است.
او با اشاره به همبستگی ویژه در استان، افزود: امروزه همه مسئولان ارشد استان همفکر و متحد در کنار همدیگر هستند و برای توسعه استان و رفع معضلات و مشکلات بدون اعمال نگاه‌های سلیقه‌ای و جناحی اقدام می‌کنند.
جمالی پور در خصوص شکست مفتضحانه آمریکا در سازمان ملل متحد، افزود: بعد از تشکیل سازمان ملل اولین بار است که آمریکایی‌ها در سیاست خارجی ناکام شده و برای آنها ذلت به بار آمده است.

او افزود: بعد از این ماجرا، کل کشورهای قدرتمند دنیا از آمریکا روی بر گردانده‌اند و باید قدر این اتفاقات بزرگ را بدانیم و به همدیگر کمک کنیم.
این مقام مسئول گفت: امروز وضعیت ارزی کشور و مقررات گمرکی، واحدهای صنعتی را اذیت می‌کند و در ترخیص مواد اولیه و ثبت سفارش با مشکلاتی مواجه هستند که امیدواریم در این سفر، مصوباتی برای رفع آنها داشته باشیم.

48

کد خبر 1425561

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • ساخت یک شهرک جدید؛ تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت!
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند