Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:39:54 GMT

وقتش رسیده که حافظه تون رو خالی کنید!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۷۸۶۲

وقتش رسیده که حافظه تون رو خالی کنید!

از زمانی که دنیای دیجیتال پاش رو به زندگی مون باز کرده، بیشتر و بیشتر عکس می گیریم، عکس هایی که خیلی هاشون رو اصلاً دوست نداریم، یا خیلی محو و بی کیفیت شدن یا اینکه نتیجه اون چیزی نیست که می خواستیم. این ها همون عکس هایی هستن که باید هر چه زودتر یک shift و delete اساسی نثارشون کنیم و واسه همیشه از شرشون خلاص بشیم! و سیستممون رو پاک سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجب لطفی هم به سیستم مون کردیم، الان که خالی تر شده می تونه یه نفس درست و حسابی بکشه.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام عکس اَپ، اگر مدتی هست که سیستم تون درست کار نمی کنه و از هنگ کردنش خسته شدید، دلیلش فایل هایی زیادی هست که بیهوده توی حافظه نگهشون داشتید.

از زمانی که دنیای دیجیتال پاش رو به زندگی مون باز کرده، بیشتر و بیشتر عکس می گیریم، عکس هایی که خیلی هاشون رو اصلاً دوست نداریم، یا خیلی محو و بی کیفیت شدن یا اینکه نتیجه اون چیزی نیست که می خواستیم.

این ها همون عکس هایی هستن که باید هر چه زودتر یک shift و delete اساسی نثارشون کنیم و واسه همیشه از شرشون خلاص بشیم! و سیستم مون رو پاک سازی کنیم.

عجب لطفی هم به سیستم مون کردیم، الان که خالی تر شده می تونه یه نفس درست و حسابی بکشه. این نصیحت رو از گروه حرفه ای چاپ عکس آنلاین (عکس اپ) داشته باشید.

حالا می ریم سراغ سلکشن عکس هایی که برخلاف عکس های قبلی خیلی خیلی هم دوستشون داریم و نمی خوایم اصلا از دستشون بدیم. واسه این فایل های دوست داشتنی بازم عکس اپ یه پیشنهاد خوب براتون داره اونم اینه که قبل از اینکه اون روزی برسه که بلایی به سر هارد دیسک کامپیوترتون بیاد و فایل ها توی چشم بر هم زدنی نابود بشن، به فکر چاپ کردنشون باشی. اینجوری خیالت راحت هست که بالاخره یک جایی برای همیشه ذخیرشون شون کردی و جاشون امن هستش.

حتماً با خودت میگی، کی حوصله داره بره عکس چاپ کنه! اما نکته دقیقاً همین جاست، همون سیستم رو که حسابی خونه تکونی کردی یادت هست؟ کافیه آدرس عکس اپ رو توی مرورگرت بزنی و چند تا کلیک ساده و تموم شد و رفت. زودتر از اون چیزی که حتی تصورش رو کنی، عکس اپ دست عکس های دوست داشتنیت رو میذاره تو دستت. به همین سادگی!

فقط کافیه شما بعد از باز کردن سایت عکس اپ یا نرم افزارهای موبایل ما یکی از محصولات ما مثل چاپ عکس ، چاپ عکس روی شاسی و ... را انتخاب کنید فایل هاتون رو آپلود کنید و تمام ما اونارو براتون ارسال می کنم.

یه نکته دیگه هم هست شما می تونید برای عکس های چاپ شدتون قاب عکس هم سفارش بدید چون ما کلی قاب عکس زیبا هم داریم که میتونید با خرید اونا جلوه بیشتری به عکس چاپ شدتون بدید.

پس وقت رو هدر ندید همین الان عکس هاتون رو چاپ کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاب عکس عکس هایی عکس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلک پورشه خالی شد

پورشه کاهش سود ۳ ماهه اول را به دلیل افزایش هزینه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی پورشه از کاهش ۳۰ درصدی سود عملیاتی در سه ماهه اول خبر داد و به سرمایه‌گذاری بیشتر در آنچه که این خودروساز لوکس آلمانی بزرگترین سال عرضه محصولات خود در تاریخ نامیده است، اشاره کرد.

سود عملیاتی در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱.۲۸ میلیارد یورو (۱.۳۷ میلیارد دلار) رسید، در حالی که فروش برای این دوره به ۹.۰۱ میلیارد رسید که از ۸.۷۷ میلیارد پیش بینی شده بود.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در بیانیه‌ای گفت: «ما در وضعیت چالش‌برانگیز، در مسیر خود باقی می‌مانیم و با قاطعیت راهبرد خود را دنبال می‌کنیم.»

خودروسازان آلمانی در تلاش هستند تا تقاضای چین را احیا کنند، به طوری که تحویل به بزرگترین بازار آنها در مقابل رقبای بی ام و و مرسدس کاهش یافته است و پورشه ۲۴ درصد کاهش در تحویل سه ماهه ثبت کرده است. مدیر مالی پورشه، اظهار کرد در حالی که تقاضا در چین همچنان به چالش کشیده می شود، این شرکت با دوری از جنگ قیمتی که بازار محلی را در بر گرفته است، حاشیه سود را به خطر نمی اندازد.

بر اساس گزارش رویترز، این گروه چشم انداز سال ۲۰۲۴ خود را برای حاشیه سود ۱۵ تا ۱۷ درصدی در سال ۲۰۲۴ حفظ کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • قلک پورشه خالی شد
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟