Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه اعتقاد راسخ به برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) داریم برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئات مذهبی در استان مرکزی تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سید محمد جمالیان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت و تکریم مدافعان و ایثارگران سلامت با اشاره به اقدامات ارزنده کادر درمان اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا نیروهای مسلح در کنار مدافعان سلامت قرار گرفته اند و در تمام حوزه های بهداشتی و درمانی تعامل و همکاری مناسبی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی اقداماتی با ارزشی اعم از راه اندازی نقاهتگاه، تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر، بازرسی های زیستی، غربالگری، کمک های مومنانه، حضور در بیمارستان و غیره در راستای کمک رسانی به دانشگاه علوم پزشکی انجام داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: اقدامات ارزنده نیروهای مسلح اعم از کمک به خانواده های آسیب دیده و بیماران کرونایی بی بضاعت باعث شد تا حدودی آسیب های وارد شده را کاهش پیدا کند.

جمالیان تصریح کرد: همواره اعتقاد راسخ به برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) داریم اما هیئات مذهبی باید پروتکل ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

تجلیل امام جمعه موقت تهران از شورانگیزی عاشقانه خادمان اهل‌بیت (ع) در ماه محرمبرگزاری پویش نذر ماسک در ماه محرم با شعار ما ملت امام حسینیممدیرکل انتقال خون استان مرکزی: طرح "نذر خون" در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: متاسفانه کادر درمان در شرایط سختی در حال خدمت رسانی هستند و در مسیر خدمت رسانی افراد فرهیخته با دانش علمی بالا جان خود را از دست داده اند البته امروزه روحیات کادر درمان برانگیخته از فرهنگ ارزنده دفاع مقدس است و اگر جهاد، ایثارگر و خودگذشتگی وجود نداشت نمی توانستیم موفقیت های بسیاری در راستا بیماری کرونا کسب کنیم.

وی اضافه کرد: حمایت های بی کران نیروهای مسلح از کادر درمان رسالت این قشر زحمت کش را سنگین تر می کند و تمام افراد به پاس خدمت های کادر درمان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و امیدوارم افراد اصول بهداشتی را دقیق رعایت کنند تا بار بیماری کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ش

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... ابلاغ دستورالعمل محیط زیستی ایام سوگواری محرم به مناطق ۲۲ گانه گزارش ویدئویی| شور ‌و شعور جوانان آملی در عزاداری محرم / خلق‌ حماسه حسینی در کوچه و محلات آمل قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ابلاغ دستورالعمل محیط زیستی ایام سوگواری محرم به مناطق ۲۲ گانه گزارش ویدئویی| شور ‌و شعور جوانان آملی در عزاداری محرم / خلق‌ حماسه حسینی در کوچه و محلات آمل پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۳ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۴ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۵ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۶ گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ ۷ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم ۸ تمهیدات رسانه‌ای آستان قدس در محرم‌الحرام/ شور حسینی «بین‌المللی» مخابره می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر وزیر نیرو: هیچ واحد تولیدی به دلیل نداشتن برق تعطیل نشد / قطعی برق در هیچ بیمارستانی نداشتیم گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش قهرمانان پار‌المپیکی ایران / ورزشکارانی که زیر بار مشکلات زندگی قد خم کرده‌اند ذخایر طلا کشور به ۴۰۰ تن افزایش می‌یابد/رشد ۱۴ برابری تولید شمش طلا مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته رشد موالید برای چهارمین سال متوالی منفی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گزارش ویدئویی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است

کادر درمان و دانشگاهیان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در حمایت از دانشجویان آزاده جهان، شفاف شدن چهره امپریالیسم غرب و تحقق یافتن اسارت بیان و حقوق ضد بشری آمریکایی از دیگر دستاورد‌های این تجمعات آزادی بخش برخاسته از دانشگاه است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو،بیانیه کادر درمان و دانشگاهیان دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد در حمایت از دانشجویان آزاده جهان منتشر شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رنج‌های امروز اگر مایه‌ی ساختن فردایی بهتر و ایمن ترنشود، فقط به خاطره‌هایی تلخ و بی ثمر فرو خواهد کاست.
من ایمان دارم که تنها شما جوان‌هایی که با درس گرفتن از ناملایمات امروز، قادر خواهید بود راه‌هایی نو برای ساخت آینده بیابیدو سد بیراهه‌هایی شوید که غرب را به نقطه‌ی کنونی رسانده است.
بخشی از نامه مقام معظم رهبری به عموم جوانان در کشور‌های غربی ۸ آذر ۱۳۹۴

اینک پس از گذشت بیش از دو هفته از تحصن و جنبش دانشجویان آزاده ایالات متحده آمریکا و برانگیختن و گسترش موج آن در دانشگاه‌های متعدد جهان، شاهد برخورد غیرانسانی پلیس با دانشجویان و اساتید و تبدیل شدن نهاد دانشگاه به پادگان نظامی و ابراز خشونت هستیم.

دانشجویانی که پس از آشکار شدن روابط و حمایت گسترده دولت و دانشگاه شان با رژیم کودک کش صهیونیستی خواستار قطع هرگونه ارتباط با رژیم شده و در این راه تا پای اسارت و برخورد فیزیکی و در مخاطره افتادن آینده شغلی و تحصیلی شان رفته و به حمایت از مستضعفان عالم برخاسته اند.

شفاف شدن چهره امپریالیسم غرب و تحقق یافتن اسارت بیان و حقوق ضد بشری آمریکایی از دیگر دستاورد‌های این تجمعات آزادی بخش برخاسته از دانشگاه است.

جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از جنبش دانشجویان و اساتید غرب در راستای دفاع از فلسطین، حمایت همه جانبه خود از این دانشجویان را اعلام داشته و ورود پلیس به دانشگاه را به شدت محکوم و خواستار آزادی ۹۰۰ دانشجو و استاد بازداشت شده توسط دولت‌های سرکوبگرشان میباشد.

همچنانکه از مسئولین و روسای این دانشگاه‌ها دعوت میکند تا به جای وادادگی در مقابل دولت آمریکا و هم پیمانی با رژیم غاصب به حمایت از دانشجویان خود در راستای آزادی بشریت از بند استکبار به پا خیزند؛ که در آینده‌ی نزدیک چاره‌ای جزاین نخواهند داشت و نظم نوین جهانی در حال تحقق بوده و هسته‌های مقاومت برخاسته از اقصی نقاط جهان در حال تغییر سرنوشت منطقه هستند.

از این رو دانشجویان و دانشگاهیان و کادر درمان در راستای شکل گیری این هسته‌ها و تشکیل شبکه‌ای از اساتید و دانشجویان آزادی خواه عالم آمادگی همه جانبه خود را اعلام داشته و تا قطع شریان‌های حیاتی اسرائیل و ریشه کنی هرگونه ارتباط و سود رسانی به این رژیم منحوس در دانشگاه، شهر، کشور و سرتاسر عالم همتی بیش از پیش خواهد گماشت.

رسالت کادر درمان دفاع از انسانیت است و باری دیگر اعضا کادر درمان از انسانیت برخاسته از دانشگاهیان غرب تقدیر و تا پاک شدن رژیم غاصب اسرائیل و فتح قدس شریف همپای جنبش‌های آزادی بخش جهان از پای نخواهد نشست.

پس همان گونه که فرمان یافته اید، استقامت کنید. (هودآیه ۱۱۲)
والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری