Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد باقری بنابی روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای منطقه که با حضور جمعی از مسئولان، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی روستاها برگزار شد؛ با تأکید بر لزوم جمع آوری انشعابات غیرمجاز در سطح روستاها افزود: تعدادی چاه آب در سطح روستاهای منطقه از مدار خارج شدند که امیدواریم نسبت به احداث چاه های جایگزین برای تأمین آب اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان در خصوص تولید و فروش محصولات کشاورزی بیان کرد: مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان بایستی در ابتدای سال زراعی کشاورزان را با برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی در بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات کشاورزان از آینده بازار محصولات کشاورزی توجیه کنند تا کشاورزان بیش از این متضرر نشوند.

وی گفت: به عنوان نمونه در شهرستان بناب محصول هویج که بایستی سطح کشت آن ۲۰۰ هکتار باشد در سال زراعی ۶۰۰ هکتار به کشت این محصول اختصاص یافته است و این امر باعث شده قیمت هر کیلو هویج در بازار کمتر از یک هزار تومان باشد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به اینکه ۵۰ تا ۶۰ درصد مشکلات طرح شده از سوی دهیاران مشکل مدیریتی است، از مسئولین ادارات خواست تعامل سازنده ای را با دهیاران و شوراهای اسلامی داشته باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین مسئولین راهنمایی و رانندگی شهرستان را ملکف کرد تا در خصوص ورود ماشین آلات سنگین به داخل روستاها چاره اندیشی کنند.

رضا لعلی بخشدار مرکزی بناب هم با اشاره به مسائل و مشکلات اهالی و ساکنین روستاها گفت: مردم در روستاها با مشکلات فراوانی روبرو هستند که آب شرب از اهم آن است و در برخی روستاها حتی آب برای مصارف عمومی نیز وجود ندارد.

وی افزود: ۱۵ چاه در منطقه از مدار خارج و تنها ۵ چاه جدید وارد مدار شده اند که مسئولین بایستی برای جایگزینی آن ها فکر اساسی کنند.

بخشدار مرکزی بناب خاطرنشان کرد: مشکلات آنتن دهی مخابرات در سطح روستاها همچنان به قوت خود باقی است و هنوز برای حل آن ترتیب اثری داده نشده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بناب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بناب وزارت جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد

شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.

در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن