Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هافبک تیم فوتبال استقلال به بازی با پرسپولیس خواهد رسید
به گزارش آریا، با اعلام مجید نامجو مطلق، علی کریمی مشکلی برای حضور در بازی با پرسپولیس نخواهد داشت. علی کریمی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر 4 بازیکنی هستند که قبل از دربی با مشکل مصدومیت روبرو شدند و نتوانستند در بازی با شاهین به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال با اعلام مجید نامجو مطلق، علی کریمی به بازی با پرسپولیس می رسد اما سه بازیکن دیگر در این بازی غایب خواهند بود. نکته مهم اینکه نامجو مطلق در بخشی از گفت و گوی خود مدعی شد سیاوش یزدانی تلاش زیادی کرد برابر پرسپولیس بازی کند اما نتوانست برای این بازی به آمادگی لازم برسد.
محمد دانشگر به دلیل مصدومیت در بازی با پرسپولیس غایب خواهد بود. محمد دانشگر بازیکنی است که به دلیل مسائل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شد اما بعد از عذرخواهی بابت رفتارش، از سوی فرهاد مجیدی مجوز بازگشت به تمرینات را دریافت کرد. با این حال دانشگر به دلیل مصدومیتی که در بازی با پیکان دچار آن شد، به طور قطع به بازی با پرسپولیس نمی رسد و نمی تواند در این بازی برای استقلال بازی کند. گفته می شود مصدومیت دانشگر در حدی است که حتی ممکن است تا دو ماه نتواند برای استقلال بازی کند.  
محمد دانشگر و فرشید باقری از سوی فرهاد مجیدی مورد بخشش قرار گرفتند و از امروز در تمرین استقلال شرکت خواهند کرد. به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، فرشید باقری و محمد دانشگر دو بازیکنی هستند که به دلیل مسائل انضباطی از تمرینات این تیم کنار گذاشته شدند و در بازی با شاهین بوشهر هم غایب بودند. اما پیرو درخواست بزرگان و بازیکنان باتجربه و اعضای کادرفنی استقلال از سرمربی آبی‌ها، فرهاد مجیدی با بازگشت محمد دانشگر و فرشید باقری به تمرینات آبی پوشان موافقت کرد.
محمد دانشگر، مدافع باشگاه استقلال که توسط فرهاد مجیدی از باشگاه استقلال اخراج شده بود، از باشگاه عذرخواهی کرد. پیش از این هم باشگاه استقلال عذرخواهی فرشید باقری را منتشر کرده بود با این تفاسیر استقلال با منتشر کردن این مصاحبه ها قصد بازگرداندن این بازیکنان را دارد. محمد دانشگر در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در خصوص اتفاقات اخیری که برایش رخ داده، گفت: بعد از بازی با پیکان در فضای مجازی مطلبی را نوشتم که متاسفانه باعث دلخوری به حق هواداران و کادرفنی شد. البته من به آن‌ها حق می‌دهم و بابت آن مطلب عذرخواهی می‌کنم. آن مطلب روی یک واکنش احساسی و نه منطقی، منتشر شد و بعد از چند ساعت متوجه اشتباهم شدم.
او افزود: من برای رسیدن به پیراهن استقلال زحمت کشیده‌ام و قدر این پیراهن را می‌دانم. امروز تیم استقلال نیازمند همدلی است و من به عنوان عضو کوچک خانواده استقلال، صمیمانه بابت کاری که کردم و باعث رنجش هواداران شدم، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم اگر کادرفنی صلاح بدانند، بتوانم در بازی‌های پیش روی به تیمم کمک کنم تا دل هواداران را شاد کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجید نامجو مطلق علی کریمی بازی با پرسپولیس باشگاه استقلال فرشید باقری فرهاد مجیدی محمد دانشگر نامجو مطلق علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه.

من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!