Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی «عصر» با اجرای نادر طالب‌زاده و با موضوع انتخابات در آمریکا و ایجاد رابطه سیاسی میان امارات و رژیم صهیونیستی، سه‌شنبه این هفته از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، تحولات اخیر در آمریکا از جمله اعتراضات دوباره مردمی و همچنین در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در این کشور، یکی از موضوعاتی است که نادر طالب‌زاده در برنامه این هفته «عصر» شبکه افق به آنها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار است در این برنامه و طی گفت‌وگو با کارشناسان، مسئله رابطه سیاسی امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی هم مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

«عصر» سه‌شنبه‌ها با تهیه‌کنندگی و اجرای نادر طالب‌زاده به صورت زنده ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه افق می‌رود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی عصر نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۱۰۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۸۰ تومان (۱.۰۴ درصد) کاهش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۷,۲۸۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت درهم امارات که دیروز با کاهش قیمت ۱۹۰ تومانی به ۱۷,۲۸۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۸۰ تومانی (۱.۰۵ درصد) به ۱۷,۱۰۰ رسید.

 بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۲۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۳.۶۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۰.۷۶ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار