Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردیناند معتقد است گرینوود می تواند در آینده به مهره ای کلیدی برای تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد تبدیل شود. 

ریو فردیناند به تمجید از سطح بازی میسون گرینوود پرداخت و از او یه عنوان یک گلزن ذاتی یاد کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، گرینوود در فصلی که گذشت، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست خود را به عنوان یکی از مهره های اصلی اوله گونار سولسشر در منچستریونایتد، معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تنها 18 سال دارد و هواداران یونایتد امید زیادی به توانایی های این پدیده جوان دارند. در این میان، ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، در گفت و گویی، به تحسین میسون گرینوود جوان پرداخت و او را مهاجمی با قدرت تمام کنندگی فوق العاده نامید. فردیناند اظهار داشت: 

اگر به فیلم بازی های او در سنین پایین تر نگاه کنید، متوجه می شوید که او اکنون کاری متفاوت با آنچه در سنین پایین تر انجام می داد، انجام نمی دهد. او همان بازیکن است اما در حال حاضر فقط در زمین و استادیومی بزرگ تر، با تماشاگرانی بیشتر بازی می کند. او یک گلزن ذاتی و گل های بسیار زیادی به ثمر خواهد رساند. 

فردیناند بر این باور است که گرینوود می تواند به زودی به مهره کلیدی تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد تبدیل شود و نام خود را در کنار مهاجمان انگلیسی بزرگی مانند وین رونی و مایکل اوون قرار دهد. مدافع سابق شیاطین سرخ گفت: 

آیا تعویق یک ساله یورو می تواند به نفع گرینوود باشد؟ احتمالا بله. با این حال بازیکنان بزرگ، صرف نظر از سن، وقتی احساس آمادگی می کنند، آماده هستند و در میدان های بزرگ می درخشند. مایکل اوون و وین رونی می توانند مثال های خوبی در این باب باشند. اوون در سال 1998 برای انگلستان در جام جهانی فرانسه به میدان رفت و گرینوود نیز اگر شانس حضور در تیم ملی را داشته باشد، می تواند این کار را انجام دهد. من گرینوود را دوست دارم. او استعداد فوق العاده ای دارد و آنچه که بیشتر در مورد او می پسندم، رفتار و شخصیتش است. مهم نیست در چه سطح و مرحله ای است، همیشه با همان حالت صورت و احساسات برخورد می کند. او خودش را به خوبی می شناسد. او با مسائل حاشیه ای در خارج از زمین درگیر نیست و شهرت بر رویش تاثیر نگذاشته است. میسون تنها باید به پیشرفت سطح بازیش و به چیزهایی که دوست دارد در عرصه بازی به آن برسد، فکر کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)

از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن از جمع شیاطین سرخ، منچستریونایتد هر گز نتوانسته در لیگ برتر انگلستان به قهرمانی دست یابد که کارشناسان یکی از دلایل اصلی آن را اشتباهات مدیران باشگاه در نقل و انتقالات می‌دانند.

دانلود (26.4MB)

دیگر خبرها

  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ