Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کشاوری و صنعت دارد، گفت: دغدغه مردم استان البرز بیکاری و معیشت است و روستاهای استان البرز مشکل جدی آب شرب دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی در مراسم افتتاح پروژه‌های آب و فاضلاب که با حضور وزیر نیرو در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: انتظار ما از وزارت نیرو نگاه ویژه به واسطه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البرز در بخش کشاورزی و صنعت در بین استان‌های دیگر سرآمد است و در بخش گردشگردی نیز پتانسیل‌های بسیار مناسبی دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اقتصاد دانش بنیان  البرز می‌تواند تاثیرگذار باشد، بیان کرد: دغدغه مردم استان البرز بیکاری و معیشت است.

بررسی بی‌نتیجه درباره علت بیماری اهالی روستای محمدآباد گرگان / مرکز بهداشت: آب شرب آلودگی نداشتگزارش تسنیم از مشکل آب روستای «سپیران» به شرکت آب و فاضلاب کشور منعکس شد؛ انجام مکاتبات اولیه برای تأمین آب شرب روستانشینانآب شرب شهرستان‌های شرق استان مازندران آلوده نیست

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه در بخش صنعت برق اتفاقات خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: مشکل جدی در استان البرز مخصوصا در مناطق غیر برخوردار در روستاها مشکل جدی آب شرب را داریم و قطعی برق در روستان‌ها به مراتب اتفاق می‌افتد.

حدادی با بیان اینکه با توجه به افزایش جمعیت در شهر جدید هشتگرد و مهاجرت به این شهر باید تدابیر لازم برای تامین آب شرب در نظرآباد وجود دارد، تصریح کرد: حتی در شهرستان طالقان که سد در این حوزه قرار دارد مشکل کمبود آب وجود دارد و بنده به عنوان صدای مردم این موضوع را مطالبه‌گری می‌کنم.

نماینده مردم ساوجبلاغ طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خواست ما اختصاص آب به مردم طالقان نظرآباد و ساوجبلاغ از سد طالقان است، گفت: تمام تلاش ما بودن در کنار مردم است، در موضوع تصفیه خانه آب شرب نیز مشکلات عدیده ای وجود دارد که باید اصلاح شود.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... مشکل آب شرب شهرستان میاندورود رفع نشده است آب شرب شهرستان‌های شرق استان مازندران آلوده نیست میرتاج الدینی: تکمیل پروژه آب رسانی ارس- تبریز راهکاری برای تامین ۲۰ ساله آب شرب است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مشکل آب شرب شهرستان میاندورود رفع نشده است آب شرب شهرستان‌های شرق استان مازندران آلوده نیست میرتاج الدینی: تکمیل پروژه آب رسانی ارس- تبریز راهکاری برای تامین ۲۰ ساله آب شرب است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۲ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۳ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۴ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۵ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۶ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم ۷ تمهیدات رسانه‌ای آستان قدس در محرم‌الحرام/ شور حسینی «بین‌المللی» مخابره می‌شود ۸ گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر برداشت برابر ایران از میادین مشترک نفتی/ تحریم‌ها تولید را متوقف نکرد/ بسیاری از ‌قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شده‌اند اصفهان| محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان شد وزیر نیرو: هیچ واحد تولیدی به دلیل نداشتن برق تعطیل نشد / قطعی برق در هیچ بیمارستانی نداشتیم مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب شرب شهرستان استان البرز مشکل جدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت، معدن تجارت برخوار گفت: این شهرستان بیش از ۳ هزار واحد صنفی و صنعتی دارد که بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی ازجمله آجر و سنگ، تریکو و صنایع پلیمری رادر استان تامین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردانشاه افزود: در راستای افزایش اشتغال در شهرستان هدف گذاری شده تا موانع تولید برطرف و رشد تولید در برخوار محقق شود.

دیگر خبرها

  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی