Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:27:06 GMT

مقتل نوجوان در کمتر از ۲ هفته به چاپ سوم رسید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۸۸۶۸

مقتل نوجوان در کمتر از ۲ هفته به چاپ سوم رسید

‍‍‍‍‍‍

کتاب «مقتل نوجوان»، نوشته علی شعیبی، که در آستانه ماه محرم منتشر شده بود، با استقبال مخاطبان به چاپ سوم رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کتاب «مقتل نوجوان»، نوشته علی شعیبی، در کمتر از دو هفته با استقبال مخاطبان به چاپ سوم رسید. این اثر که از سوی انتشارات قدر ولایت منتشر شده، تلاش دارد تا در پنج فصل زندگی و زمانه اباعبدالله الحسین(ع) را برای مخاطب نوجوان خود ترسیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده از زمان تولد امام(ع) و احادیث و روایات مربوط به آن زمان آغاز کرده و در ادامه به دوران کودکی ایشان پرداخته است. بررسی چرایی وقوع قیام عاشورا از منظر تاریخی بُعد دیگر کتاب است که شعیبی در آن کوشیده تا با زبانی روایی و نه تاریخی صرف، علت این قیام و زمینه‌های تاریخی آن را ترسیم کند.

شعیبی در گفت‌وگویی با تسنیم تأکید کرده که تلاش کرده است تا در این اثر به سه بُعد معرفت‌افزایی، حماسی و شور حسینی و همچنین بُعد عرفانی واقعه کربلا و زندگی امام(ع) بپردازد.

او همچنین به کم بودن آثار خلاق در زمینه قیام امام حسین(ع) برای گروه سنی نوجوان اشاره و اضافه کرد: انجام دادن هر کاری برای امام حسین(ع) کم است و همچنان فضاهای بسیار زیادی برای پرداختن وجود دارد. کارهای خوبی در زمینه عاشورایی در سال‌های اخیر منتشر شده است، اما عمده این آثار به حوزه کودک اختصاص دارد و کمتر آثاری بوده که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده باشد. عمده کارهای نوشته شده برای این گروه سنی یا حالت روضه مانند داشته‌اند یا به یک ماجرا از واقعه عاشورا پرداخته‌اند.

این کتاب را مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در 112 صفحه رقعی با گرافیک زیبا و در عین حال با نشانه عزا و شهادت با طراحی امیروحید سعیدی‌فر، با قیمت 18 هزار تومان منتشر کرده است. علاقه‌مندانی که این کتاب را برای هدیه به نوجوانان در هیئت‌ها، تهیه می‌کنند با نامه هیئت از تخفیف 35درصدی برخوردار می‌شوند.

چرایی قیام عاشورا در «مقتل نوجوان»

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم امام حسین (ع) موکب تسنیم بیشتر بخوانید... چرایی قیام عاشورا در «مقتل نوجوان» «مقتل نوجوان» منتشر شد/ کتابی درباره شهید قاسم سلیمانی برای کودکان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... چرایی قیام عاشورا در «مقتل نوجوان» «مقتل نوجوان» منتشر شد/ کتابی درباره شهید قاسم سلیمانی برای کودکان واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم امام حسین (ع) موکب تسنیم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت ۲ خاطره شنیده‌نشدۀ حجت‌الاسلام انصاریان از "شهید سلیمانی" ۳ مداحی بنی‌فاطمه در شب چهارم محرم ۹۹ ۴ منوچهر طیاب درگذشت ۵ برگزاری روضه محرم در بیان آیت‌الله بهجت/ فقط خدا می‌داند به‌یاد امام حسین(ع) بودن، چقدر اجر دارد ۶ مداحی میثم مطیعی در شب سوم محرم ۹۹ ۷ اختصاصی تسنیم|چهارپایه‌خوانی محمود کریمی در پنجمین شب محرم/ نسیم به پرچم می‌خوره+فیلم ۸ مداحی حاج منصور ارضی در شب چهارم محرم ۹۹ مهمترین اخبار فرهنگی سینمای دینی| قدرت ژانر اکشن برای تبلیغ محتوای دینی کمتر از اجتماعی نیست/ مدیران فرهنگی اولین سد راه ساخت فیلم دینی احتکار کاغذ و مقوا با قراردادهای جعلی/ شترمرغ‌دزدها آزادانه می‌گردند اختصاصی تسنیم|چهارپایه‌خوانی محمود کریمی در پنجمین شب محرم/ نسیم به پرچم می‌خوره+فیلم رونمایی از اشعار عاشورایی "ژولیده نیشابوری"| شاعری که انقلاب و عاشورا موضع شعرش است نه موضوعش/ ماجرای حج رفتن ژولیده با سرودن شعر مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم امام حسین ع موکب تسنیم ماه محرم امام حسین ع موکب تسنیم مقتل نوجوان قیام عاشورا امام حسین حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز