Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش علیزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش "آواز سنگ غمگین" از واحد نمایش حوزه هنری آذربایجان‌غربی به همراه ۶۹ اثر نمایشی دیگر از هنرمندان کشور، جواز حضور در مرحله نهایی بخش تئاتر صحنه ای هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را توانست بدست آورد.

وی اضافه کرد: این نمایش نوشته پدرام رحمانی است که با موضوع مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم جنایتکار اسرائیل نگارش شده و در آن تلاش عاشقانه یک پدر فلسطینی برای بازگرداندن دخترش که در کودکی توسط ماموران موساد دزدیده شده و به یک خانواده اسرائیلی سپرده شده است را بیان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرام رحمانی، متولد سال ۱۳۵۹ ارومیه، کارشناس و مدرس رشته تئاتر با بیش از ۲۰ سال فعالیت هنری در عرصه تئاتر آذربایجان‌غربی است که تا کنون بیش از ۵۰ عنوان تئاتر را کارگردانی کرده و در آنها ایفای نقش داشته است .

نمایش‌های "سبز سفید سرخ" ، "اژدهاک" ، "فرشته‌ها" و "آغلاما اورمیا" بخشی از فعالیت‌های هنری این هنرمند پیشکسوت آذربایجانی است.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از یکم تا پانزدهم آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه حوزه هنری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه حوزه هنری آذربایجان غربی ارومیه حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری