Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین افتتاح امروز معدن پوکه آغجه کهل زمانی، معدن سنگ آهن تیکمه داش و معدن اسفنگره ، ایرانق و دیبکلو بود که با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

با افتتاح این معادن برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

امروز همچنین طرح های مخابراتی شهرستان از جمله تبدیل سیستم های ارتباط سیار مخابراتی به ۴G با اعتباری افزون بر سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین مخزن آب روستایی شهرستان بستان آباد در روستای قره بابا در بخش تیکمه داش هم امروز توسط خیران روستا با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

با افتتاح این مخزن در این روستا مشکل کمبود آب شرب  ۳۰۰ خانوار برطرف شد.

پروژه های گاز رسانی به روستاهای جوریم، مشکین جیق و کلقان آخرین افتتاح امروز این شهرستان در بخش تیکمه داش بود که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها هفته دولت بستان آباد آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بستان آباد آذربایجان شرقی هفته دولت بستان آباد آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم