Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@16:09:48 GMT

رأی کمیته انضباطی والیبال درباره بازیکنان خاتم اردکان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۱۷۵

رأی کمیته انضباطی والیبال درباره بازیکنان خاتم اردکان

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال ایران، رأی خود در مورد شکایت ۵ بازیکن فصل گذشته تیم خاتم اردکان را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به شکایت مصطفی شریفات، امین علوی، قاسم کارخانه، امیرعلی محمد فتحعلی و آرمین افشین‌فر مبنی بر مطالبه الباقی قرارداد سال ۹۸ خود، روز دوشنبه سوم شهریورماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی شریفات، امین علوی، قاسم کارخانه و امیرعلی محمد فتحعلی ادعا کردند که مبلغ قراردادشان را به‌طور کامل دریافت نکرده‌اند و آرمین افشین‌فر ادعا کرد که هیچ مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکرده است.

اظهارات نماینده این بازیکنان و نماینده باشگاه خاتم اردکان در این نشست شنیده شد و کمیته انضباطی پس از بررسی مدارک پرونده، رأی خود را به شرح زیر صادر کرد.

«بررسی کمیته انضباطی درباره محاسبه هفتاد درصد از کل مبلغ قرارداد و کسر پنج درصد جریمه و ۱۰ درصد سهم فدراسیون به این نتیجه منتهی گردید که بازیکنان مصطفی شریفات، امین علوی، قاسم کارخانه و امیرعلی محمد فتحعلی بابت قرارداد سال ۱۳۹۸ طلبی از باشگاه خاتم اردکان ندارند، بنابراین درخواست آنان فاقد مبنای قانونی تشخیص داده شد و محکوم به رد است.

در خصوص آرمین افشین‌فر با تأکید بر پذیرش درخواست بازیکن از سوی نماینده باشگاه و استصحاب بقای دین و با استناد به ماده ۸ آئین‌نامه سازمان لیگ و لزوم وفای به تعهدات مطابق قوانین موضوعه، باشگاه خاتم اردکان با لحاظ دستورالعمل فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۸ به پرداخت هفتاد درصد از مبلغ قرارداد نامبرده پس از کسر ۱۰ درصد سهم فدراسیون محکوم گردید.»

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال کمیته انضباطی تیم خاتم اردکان کمیته انضباطی خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تصمیم کمیته انضباطی محمدرضا مختاری می‌تواند در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حضور یابد. 

شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی‌گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد