Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@11:46:29 GMT

توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بین نیازمندان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۲۶۳

توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بین نیازمندان

بخشی گفت:آئین توزیع سراسری ۴۰۰۰ بسته معیشتی و حمایتی مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان مازندران فردا چهارشنبه ۵شهریور ساعت ۱۰ صبح با حضور فرمانده سپاه کربلا و ریاست بنیاد مستضعفان استان در کیلومتر۳ جاده جویبار به قائمشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «جواد بخشی»  امروز (4شهریور) در آئین نهضت کمک مومنانه سازمان بسیج کارمندان استان مازندران در بوستان ولایت شهرستان ساری ضمن تسلیت ایام عزای امام حسین (علیه السلام) گفت: موج دوم نهضت کمک مومنانه شامل سه مرحله از دهه امامت و ولایت تا دهه آخر ماه صفر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام اینکه در مرحله اول نهضت کمک مومنانه ویژه دهه ولایت و امامت ۱۰۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: در مرحله دوم هم  همین تعداد بسته را با هم کاری و هم افزایی نهاد‌های اجتماعی و مردم بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

 

بخشی در ادامه با بیان اینکه در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در دهه آخر صفر با بهره گیری از ظرفیت موکب داران اربعین بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود، بیان کرد:همچنین با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی پیاده روی اربعین از ظرفیت موکب داران در بخش مردم یاری و محرومیت زدایی  استفاده می شود.

 

وی از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این کمک های مومنانه با همکاری بنیاد مستضعفان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با حفظ کرامت انسانی و رعایت بهداشت در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

 

بخشی یادآورشد: آئین توزیع سراسری ۴۰۰۰ بسته معیشتی و حمایتی مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان مازندران فردا چهارشنبه ۵شهریور۹۹ ساعت ۱۰ صبح با حضور فرمانده سپاه کربلا و ریاست بنیاد مستضعفان استان در شهرستان جویبار-کیلومتر۳ جاده جویبار به قائمشهر - معاونت آماد و پشتیبانی سپاه کربلا برگزار می شود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه بسته معیشتی دهه اول محرم پیاده روی اربعین کرونا نهضت کمک مومنانه بسته معیشتی سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور

میثم مطیعی در جدیدترین توییت خود به مردم هشدار داد و نوشت: اگر شیعیان نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی بی‌تفاوت باشند، کربلا رخ خواهد داد نه ظهور!

توییتر میثم مطیعی

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند