Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@14:10:51 GMT

اولین واکنش کرملین به خبر مسمومیت مخالف پوتین

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۵۸۰

ساعت24-سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (سه‌شنبه) گفت، تشخیص وضعیت و شرایط الکسی ناوالنی از سوی کلینیکی در آلمان مشخص نکرده که وی واقعا و به طور حتم مسموم شده باشد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل امروز جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، این اتحادیه خواستار تحقیقات مستقل درباره شرایط و وضعیت الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه شد که هفته گذشته بر اثر آنچه گفته می‌شود مسمومیت بوده باشد، به کما رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف با اشاره به شایعات درباره تبانی کرملین در احتمال مسمومیت ناوالنی گفت: این درست نیست و نمی‌توان آن را جدی گرفت.

پزشکان در کلینیک چریته در برلین گفته بودند که ناوالنی با مهارکننده‌های کولین‌استراز مسموم شده اما آزمایش‌های انجام شده برای تشخیص علت دقیق این وضعیت ادامه دارد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مطرح شده از سوی متحدان ناوالنی مبنی بر اینکه آنها بر این باورند که کرملین و شخص پوتین مسئول این وضعیت پیش آمده هستند، گفت: نمی‌توانیم چندان جدی با اتهاماتی که شما مطرح می‌کنید، رفتار کنیم. این اتهامات برخلاف حقیقت و مانند سر و صدای پوچ و بیهوده هستند.

وی ادامه داد: کرملین دلیلی برای انجام تحقیقات درباره اتهام مسمومیت ناوالنی ندارد و تنها زمانی دست به این تحقیق می‌زند که مسمومیت تایید شده باشد. همچنین کرملین این را نمی‌فهمد که چرا پزشکان آلمانی تنها با فرض اینکه این اپوزیسیون مسموم شده، درباره آن نتیجه‌گیری می‌کنند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن ازدواج مهدی قائدی (+عکس) پرونده بازیکن استقلال به دادگاه کیفری رفت

دیگر خبرها

  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)