Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@08:03:59 GMT

ساکت بازنشسته، دوباره مدیرعامل سپاهان شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۵۸۱

ساکت بازنشسته، دوباره مدیرعامل سپاهان شد

محمدرضا ساکت بعد از حدود یک دهه غیبت، و در حالی که دوسال قبل بازنشسته شده است مجددا مدیرعامل سپاهان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا محمدرضا ساکت، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال بعد از ناکامی محض زنده‌ای اصفهان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان انتخاب شد.

سایت باشگاه سپاهان در این زمینه نوشت: «در جلسه‌ای که با حضور عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان و اعضای هیئت مدیره باشگاه فولادمبارکه سپاهان برگزارشد، آقای محمدرضا ساکت بعنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان تعیین گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در کارنامه محمدرضا ساکت مدیریت تیم‌های ملی و چندین شغل کوچک و بزرگ در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دیده می‌شود. او پیش از این نیز سال‌ها مدیرعامل سپاهان بود و با این تیم چندین قهرمانی در لیگ برتر به دست آورد.

ساکت مدتی رییس باشگاه خصوصی فولاد ماهان اصفهان با مالکیت ریخته گران بدهکار کلان بانکی بود که تیم فوتسال این باشگاه را با بودجه نجومی قهرمان ایران و آسیا کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت روح الله حسینیان ساکت سپاهان تابناک ورزشی مدیرعامل مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت روح الله حسینیان محمدرضا ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

نمایندگی دائم ایران در ژنو: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز و صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نمایندگی دائم ایران در ژنو با انتشار تصاویری از شدت سرکوب وحشیانه طرفداران فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا نوشت: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

نمایندگی ایران با تاکید بر اینکه این میزان از وحشیگری یک نگرانی جدی است، ادامه داد: وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

نمایندگی ایران با اشاره به اینکه تظاهرکنندگان دقیقاً خواستار پایان دادن به شراکت آمریکا در نسل کشی جاری در غزه به نام خود هستند، افزود: شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

نمایندگی ایران در پایان نوشت: حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را نداردخیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا