Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@04:22:08 GMT

ایجاد طنزی به روز در کتاب «نقطه ته خط»

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۶۴۷

ایجاد طنزی به روز در کتاب «نقطه ته خط»

خبرگزاری میزان- کتاب «نقطه ته خط» این اثر گزیده طنز‌هایی است نویسنده سعی کرده است مطالبی را در این کتاب بگنجاند که با مرور زمان هیچ‌گاه غبار کهنه‌گی بر آن ننشسته و تازگی خود را همواره برای مخاطب هر دوران داشته باشد. تاریخ انتشار: 16:30 - 04 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۳۴۰۴

خبرگزاری میزان - کتاب «نقطه ته خط» به قلم مهرداد صدقی است که در انتشارات سوره مهر منتشر شده یک کتاب جمع و جور، اما به شدت خواندنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که کتاب را دست بگیرد، اطمینان داشته باشد که زمینش نخواهد گذاشت.

بالاخره گوشه‌ای از کتاب، حکایتی، جمله‌ای یا متن کوتاهی می‌تواند نظرش را جلب کند. مهرداد صدقی برای آنان که اهل ورزش‌اند، آن‌ها که در هنر دستی دارند یا آن‌ها که دنبال حرف‌های خاله‌زنکی هستند، به قدر کافی مطلب دارد. خیالتان تخت باشد! مطالب این کتاب، هرکدام در جایی و گوشه‌ای جایزه‌هایی به خودشان اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفی آخرین کتب‌ منتشر شده از انتشارات سوره مهر اینجا کلیک کنید

صدقی در هفت جشنواره سراسری رتبه اول، در دو جشنواره مقام دوم و در سه جشنواره مقام سوم را به دست آورده است که تقریباً مطالب ارائه شده در این جشنواره‌ها همگی در کتاب «نقطه ته خط» آورده شده است. البته بخشی هم طنز‌هایی است که در جشنواره‌ای مطرح نشده‌اند؛ منتها نویسنده سعی کرده متن‌هایی را انتخاب کند که تکراری نباشد.

حالا شما باید کتاب را ورق بزنید و خودتان با عقل مبارک خودتان قضاوت کنید. «نقطه ته خط» از گفتن لطیفه هم ابایی ندارد و در انتهای کتاب، این صدقی است که بسان یک جوکر قدرتمند، توان قلمی خود را در حوزه طنز به رخ می‌کشد و لطایفی پاکیزه قابل استفاده در هرگونه مجلسی را در قالب «وبلاگیات» به مخاطب عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات سوره مهر نقطه ته خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فتاوای آیت‌الله حکیم در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کرد
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب