Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قامتی روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان نیشابور افزود: پارسال کل اعتبارات اختصاص یافته به نیشابور از محل ماده ۱۸۰ و تملک دارایی‌ها ۳۲میلیارد تومان بود و ۱۶۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد سه هزار و ۸۷۷ شغل پرداخت شده است.
وی ادامه داد: امروز با وجود همه مشکلات و کمبود منابع طرح‌ها به سرانجام‌ می‌رسد که نتیجه کار جهادی مدیران و همکاری خیرین و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار نیشابور گفت: از آغاز شیوع کرونا هیات‌های مذهبی در همه مراحل به کمک کادر بهداشت و درمان آمدند و همه باور کردیم می‌توانیم با رعایت موارد بهداشتی مراسم عزاداری را برگزار کنیم.
وی ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر در محاصره مشکلات و بدون در نظر گرفتن منافع خودشان خدمت می‌کردند و برنامه‌ریزی صحیح معیار خدمت درست توسط مدیران است و در این چارچوب مدیران باید از دادن قول‌هایی که قابلیت اجرایی ندارد به مردم جلوگیری کنند.
امام جمعه نیشابور هم در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: دولت شهید رجایی هرچند زیاد طول نکشید ولی آثار و برکاتش به خاطر رفتارهای عاقلانه و متعهدانه هنوز ادامه دارد.
حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: امروز وظیفه ما ست که دیگران را به رعایت موارد بهداشتی امر کنیم و از کارهایی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد نهی کنیم و هیچ امر به معروف و نهی از منکری از این بالاتر نیست.
وی ادامه داد: قریب به ۹۰ درصد جلسات هیات‌های مذهبی نیشابور در محرم امسال با رعایت موارد بهداشتی برگزار می‌شود و هیچ تجمعی در شهرستان نیشابور به سلامت هیاتهای مذهبی نیست.

یکی از نمایندگان مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست شورای شهرستان نیشابور گفت: با پیگیری‌های انجام شده در خصوص طرح مسکن‌ ملی به زودی مشکل تامین زمین در نیشابور حل خواهد شد.
احسان ارکانی افزود: سهم استان خراسان رضوی در توزیع ملی اقلام بهداشتی مربوط به کرونا باید شفاف‌سازی شود و این‌مساله در قالب سوال استانی نمایندگان مطرح شده است.
وی ادامه داد: با وجود این که وزیر علوم مدتهاست دستور تشکیل هیات‌ امنای دانشگاه نیشابور را مستقل از دانشگاه فردوسی مشهد صادر کرده ولی هنوز این دستور اجرایی نشده است که به طور جدی در حال پیگیری این موضوع هستیم و بر سر منافع مردم با هیچ‌کس معامله نمی‌کنیم و هرکس جز این تصور کند حتما واکنش نشان می‌دهیم.
این نماینده مجلس گفت: باید مجموعه‌های صنعتی بزرگ مانند فولاد و نخ‌ریسی نسبت خودشان را با نیشابور مشخص کنند و یک کرسی از هیات مدیره این مجموعه‌ها باید به افراد بومی اختصاص پیدا کند.
ارکانی افزود: نیشابور سالهاست که فرمانداری ویژه شده ولی هنوز فاقد ردیف بودجه مستقل است و تشکیل فراکسیون فرمانداری‌های ویژه به طور جدی در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: در همین رابطه سازمان برنامه و بودجه و دکتر نوبخت باید شفاف سازی کند که طی مدت مدیریت ایشان تخصیص اعتبارات بر چه اساس و استانداردی بوده است.
مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها هفته دولت نیشابور جلسه شورای اداری نماینده مجلس شورای اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت نیشابور جلسه شورای اداری نماینده مجلس شورای اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد هفته دولت نیشابور جلسه شورای اداری نماینده مجلس شورای اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود

ایسنا/مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور گفت: خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود.

دکتر سید حمید حسینی شامگاه ۱۰ اردیبهشت در آئین تجلیل از خیران سلامت شهرستان نور، اظهار کرد: با توجه به قدمت بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تمام تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به بیماران است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بهداشت، ارائه خدمات و ارتقای سلامت در بخش درمان از اولویت‌های اصلی ما است، تصریح کرد: معرفی خیرین سلامت در سطح جامعه به منظور تشویق و ترغیب مشارکت بیشتر نیک اندیشان در این حوزه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد در تلاشیم تا در حوزه فوق تخصصی مردم شهرستان را بی‌نیاز کنیم.

دکتر مجتبی محمدی رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور نیز در تکریم از خیران حوزه سلاما گفت: خیرین نقش بسزایی در جهت پیشرفت و ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه دارند.

وی تصریح کرد: توسعه زیر ساخت‌های نظام سلامت بدون مشارکت‌های مردمی امکان پذیر نیست، و اقدامات خیرین سلامت دارای ثمراتی بی انتها است که اثرات آن تا ابد باقی خواهد ماند.

محمدی خاطرنشان کرد: کمک خیران موجب تسریع در حل مشکلات حوزه سلامت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی شهرستان نور دارای ۱۰۰ تخت فعال است، یاداور شد: در این بیمارستان سالانه ۱۴۰ هزار بیمار در اورژانس ویزیت، ۱۰ هزار بستری و ۴۵۰۰ جراحی علی‌رغم تمامی کمبودها صورت می‌گیرد. 

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) نور یادآور شد: در این بیمارستان حدود ۹۰ درصد از جراحی‌هایی که در بیمارستان‌های بزرگ انجام می‌شود  نیز صورت می‌گیرد و خوشبختانه با کمک‌های خیرین و خرید دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان در قسمت‌های مختلف خصوصا اتاق عمل مدت زمان جراحی‌ها با وجود تجهیزات جدید نسبت به قبل ۴۵ دقیقه کمتر زمان می‌برد.

دکتر محمدی افزود: عمل‌های جراحی از جمله تعویض مفصل زانو، لگن و جراحی لاپاروسکوپی( لیزری) شکم، زانو، چشم و همچنین جراحی خونریزی مغزی و تومورهای مغزی در این مرکز با وجود جراحان باسابقه و مجرب انجام می‌شود. 

قابل ذکر است، غلامحسین واحدی در عملی خداپسندانه تجهیزات پیشرفته اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب و جراحی عمومی  را به ارزش ۷۵۰ میلیون تومانی( یادبود زنده یاد فاطمه نیازبالی) را خریداری و به این بیمارستان اهدا کرد. همچنین خانم سلطان جمشیدی نیز در عملی خداپسندانه یک دستگاه اکوکاردیوگرافی برای بیماران قلبی و یک دستگاه کولونوسکوپی برای بیماران گوارشی به ارزش دومیلیارد تومان (یادبود زنده یاد رحمان سعیدی) به بیمارستان اهدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر