Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کارخانه تولید انواع کاتالیست و آغازگر‌های مورد مصرف پتروشیمی نخستین کارخانه بخش خصوصی در کشور است که با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد تومانی و ظرفیت تولید سالانه ۲۳ هزار تن به بهره برداری می رسد.

محصول تولیدی این واحد صنعتی تا پیش از این وارد می شد ولی اکنون مدتی است که دانشمندان ایرانی به تولید آن دست یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این دهمین طرح است که در راستای جهش تولید در سرزمین فتح به بهره برداری رسید.

او افزود: سازمان منطقه آزاد اروند به منظور جذب سرمایه گذار و حمایت از طرح‌های دانش بنیان از سرمایه گذاران حمایت می کند و همه‌ی ارگان‌های مربوطه موظف به همکاری با اینگونه شرکت‌های دانش بنیان هستند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: مقررات منطقه آزاد باید آسانتر از سایر استان‌ها باشد.

موسوی ابراز داشت: باتوجه به بازار بسیار خوبی که در کشور‌های آسیایی برای این نوع محصول وجود دارد، آماده‌ گسترش این صنعت هستیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنعتی طرح های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان