Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@09:47:32 GMT

فیلمبرداری"زاغچی" به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۸۷۸

فیلمبرداری فیلم سینمایی نیمه بلند «زاغچی» در منطقه دروازه غار تهران به پایان رسید. ناطقان: فیلمبرداری فیلم سینمایی نیمه بلند «زاغچی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سروش حسین‌جانی که مدتی پیش در تهران کلید خورده بود، به تازگی در منطقه دروازه غار تهران به پایان رسید.

این فیلم سینمایی در ژانر درام اجتماعی شرایط نوجوانان را برای ادامه بقا و درگیری‌ برای زنده ماندن به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

نوجوانی ۱۶ ساله برای حفظ موقعیت خانوادگی خود و فرار از فقر برای هدفی خاص جان خود را به خطر می‌اندازد. در صورتی که وارد یک بازی خطرناک شده و راهی جز نابودی ندارد.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون، حمید مهین دوست، مسعود بهارلو، کامبیز بنان، لیلا بوشهری، مهیار راحت طلب، قیس سپهری، زهرا نامور، علی ابدالی، حافظ اسمی خانی، فردین قلی زاده و با معرفی وحید نیکراد به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل «زاغچی» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: سروش حسین جانی، نویسنده: شیما محمد بیگی، مدیر تولید: سعید هاشمی مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتویی، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، منشی صحنه: آذر تجلی، طراح گریم: مونا جعفری، طراح صحنه و لباس: رها داد خواه، مدیر تدارکارت: محسن گوهر شناس، دستیار و برنامه ریز: حمید باب الحوائجی، عکاس و فیلمبردارپشت صحنه: علی شجاعی.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: فیلمبرداری ، زاغچی ، پایان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فیلمبرداری پایان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE

پس از پایان پخش زنده اسمکدان امروز (8 اردیبهشت) سی ام پانک پرومویی برای حاضرین در ورزشگاه اجرا کرد.

اگرچه سی ام پانک اکنون به دلیل مصدومیت از صحنه مسابقات به دور است، اما نام او در فهرست شب دوم درفت امسال به چشم می‌خورد. " صدای بی صدایان" همچنان درگیر یک استوری‌لاین با درو مک اینتایری است که با مصدوم کردن او در بازی رویال رامبل داغ مین ایونت رسلمنیا را بر دلش گذاشت. هر چند که "بهترین در جهان" در ادامه دو مرتبه باعث شد تا دست جنگجوی اسکاتلندی نیز از کمربند سنگین وزن جهان کوتاه بماند تا به این ترتیب انتقام مصدومیت خود را گرفته باشد.

طرفداری | بعد از پایان اپیزود این هفته از شوی فرایدی نایت اسمکدان، سی ام پانک به استیج رفت و کمی برای هوادران حاضر در ورزشگاه صحبت کرد. او با ارائه جزئیاتی از ریکاوری مصدومیت خود قول داد که اگرچه هنوز در آمادگی 100% قرار ندارد، اما به زودی به صحنه مسابقات برخواهد گشت. جالب است بدانید که حرف‌های سی ام پانک با ورود چد گیبل به صحنه نیمه تمام ماند.

همچنین، سی ام پانک دقایقی پس از پایان شو عکسی در اینستاگرام از بازی کودی رودز و کارملو هیز به اشتراک گذاشت که حاکی از حضور او در میان جمعیت در حین برگزاری این مسابقه بود. او در توضیحات این عکس نوشت که دوست دارد انرژی جمعیت را احساس کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان