Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری گفت: در راستای نهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم از ابراهیم علی بیگی به عنوان یکی از مفاخر مسجد النبی (ص) شهر بن توسط کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «امید اکبری» امروز (سه شنبه ۴ شهریور) در آیین تکریم ابراهیم علی بیگی به عنوان یکی از مفاخر مسجد النبی (ص) شهر بن اظهار داشت: طرح ملی سه شنبه های تکریم هر هفته به صورت مستمر و با حضور جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) و سایر ارکان مسجد النبی (ص) شهر بن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) بن ادامه داد: فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) در نهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم از ابراهیم علی بیگی به عنوان یکی از مفاخر مسجد النبی (ص) شهر بن تجلیل کردند.

 

وی ابراز کرد: در طرح سه شنبه های تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، معلمان، نخبگان، کسبه و خیران محل، مروجان ارزش‌ها و فضائل دینی، نوجوانان و جوانان ممتاز، کارآفرینان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمان مسجد، مسئولین تأثیرگذار و مسجد محور و گروه‌های جهادی و محرومیت ‌زدایی نیز توسط کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) بن مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

اکبری به طرح روایت وصایای شهدا در قالب رویداد بین المللی «روح مقاومت» اشاره کرد و گفت: این طرح نیز توسط فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) بن آغاز شده و تاکنون وصایای زیادی از شهدای والامقام شهر بن در فضای مجازی روایت شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) بن ادامه داد: طرح روایت وصایای شهدا در قالب رویداد بین المللی «روح مقاومت» در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و آشنایی با گنجینه‌های معنوی و به منظور الگوسازی برای نسل نو و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه توسط کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) بن اجرا می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم تکریم خانواده شهدا کانون های فرهنگی هنری مساجد سه شنبه های تکریم مسجد النبی شهر بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه سالروز شهادت فیلسوف بزرگ، علامه مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل سید جعفر شهاب زاده از پیشکسوتان فرهنگی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، استاندار قزوین از سال‌ها خدمت صادقانه و کوشش خالصانه این دبیر و مدیر آموزشی استان تجلیل کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران