Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@21:41:30 GMT

اجرای پویش بین‌المللی ادیان توحیدی دستان آسمانی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۰۱۴۲

اجرای پویش بین‌المللی ادیان توحیدی دستان آسمانی

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از راه‌اندازی پویشی با عنوان "پویش بین‌المللی ادیان توحیدی دستان آسمانی" خبر داد و گفت: از مردم متدین تمام ادیان الهی درخواست می‌شود با شرکت در این پویش برای رفع مشکل شیوع بیماری کرونا دعا کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مجتبی سالک رازی از راه‌اندازی پویشی با عنوان "پویش بین‌المللی ادیان توحیدی دستان آسمانی" خبر داد و اظهار کرد:  از مردم متدین تمام ادیان الهی درخواست می‌شود همزمان با نهم شهریورماه مصادف با روز دهم محرم و سی ام آگوست، با توسل به درگاه حضرت حق، برای رفع مشکل شیوع بیماری کرونا دعا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران تصریح کرد: دعا در نقطه مقابل بن بست‌ها است و روایات وارده و شواهد تاریخی نشان داده دعا، برگزاری مجالس روضه و توسل به اهل‌بیت علیهم السلام راهکار مهمی برای دفع شر و بلا محسوب می‌شود.

سالک افزود: همیشه به ما سفارش شده تا در هنگام سختی‌ها و مشکلات از گنجینه‌ دعا بهرمند شویم.

وی خاطر نشان کرد: مسئله رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامتی و جلوگیری از بیماری، از اصول دینی ما است که مقام معظم رهبری هم به آن تأکید داشتند و این موضوع منافاتی با دعا کردن و توکل به پیشگاه خداوند ندارد، بلکه در چنین شرایطی به‌طور ویژه به مسئله سلامت و بحث ارتباط با خدا توجه داشت.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران ادامه داد: پویشی که راه‌اندازی شده باعث می‌شود مردم  به صورت هماهنگ اقدام به دعا کنند که امیدواریم به برکت این دعاها و مجاهدت‌های کادر پزشکی و پرستاران دلسوز و زحمت‌کش، این بیماری هر چه زودتر از کشورمان و کل دنیا رخت بر ببندد.

سالک رازی گفت: از تمامی مردم مسلمان و دیگر ادیان آسمانی در اقصی‌نقاط میهن اسلامی ایران و سایر کشورهای جهان دعوت به عمل می‌آید با هدف تمسک به گنجینه‌های گرانبهای دعا و توسل برای رفع بلا، به این پویش پیوسته و رأس ساعت 12 روز یکشنبه نهم شهریورماه مصادف با دهم محرم سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش و سی ام آگوست، برای رفع بلا و نگرانی‌ها و نجات جامعه بشریت از این بیماری فراگیر و برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت دست به دعا بردارند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند تصاویر خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره 09331895077 ارسال کنند.

ابلاغ دستورالعمل محیط زیستی ایام سوگواری محرم به مناطق 22 گانهتشریح اقدامات شهرداری در ایام محرم از زبان شهردار تهرانتجمع مقابل شورای شهر تهران به‌دلیل بی‌توجهی شهرداری به محرم

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران بیشتر بخوانید... ابلاغ دستورالعمل محیط زیستی ایام سوگواری محرم به مناطق ۲۲ گانه تشریح اقدامات شهرداری در ایام محرم از زبان شهردار تهران تجمع مقابل شورای شهر تهران به‌دلیل بی‌توجهی شهرداری به محرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ابلاغ دستورالعمل محیط زیستی ایام سوگواری محرم به مناطق ۲۲ گانه تشریح اقدامات شهرداری در ایام محرم از زبان شهردار تهران تجمع مقابل شورای شهر تهران به‌دلیل بی‌توجهی شهرداری به محرم واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ داروی جدید درمان اعتیاد در کشور تولید شد ۲ نوشیدن "آب یخ" علاوه بر ضایعه کبدی باعث این ۲۰ عارضه جدی می‌شود! ۳ یگان ویژه پلیس برای برخورد با اوباش وارد میدان می‌شود ۴ آموزش مجازی دانش‌آموزان تهرانی از ۱۵ شهریور/ تهیه لباس فرم برای پایه‌های ورودی ۵ فیلم// هشدار صریح مقام معظم رهبری درباره "سقط جنین" ۶ خودسوزی یک مرد پس از شکایت همسرش باعث سوختگی شدید مأمور پلیس شد ۷ اعلام اسامی و میزان محکومیت چند متهم اقتصادی/ خروج ۹۵هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها ۸ ۲ کشته در اتاقک ویران شده خودروی نیسان + تصاویر مهمترین اخبار اجتماعی اعلام اسامی و میزان محکومیت چند متهم اقتصادی/ خروج ۹۵هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۲۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته رابطه بین اختلاس و "بدحجابی" چیست؟! ۳ توصیه حیاتی برای جلوگیری از "سرطان سینه" مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی تشکر رهبر انقلاب از رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌ها نقشه صهیونیست‌ها برای برگزاری کنفرانس سازش با نظارت آمریکا/ کدام کشورها پاسخ مثبت دادند؟ مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا فعال‌سازی مکانیسم ماشه برخلاف حقوق بین‌الملل است/گزینه‌های جدی مجلس برای سناریوهای احتمالی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران شهرداری تهران برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به عتبات یک سفر توحیدی است

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه تمام مشکلات در دنیای امروز ناشی از عدم تدبر در آیات قرآن و پیام‌های امامان و پیامبران الهی است، گفت: سفر به عتبات و عالیات یک سفر توحیدی است و نباید درگیر ظواهر شد و باید در ساده‌ترین لباس حاضر شوید که پس از آن انقطاع الهی حاصل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان امروز در همایش عمره دانشجویی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: اسلام دینی است که پاسخ نیازهای بشریت برای سعادت را در خود دارد، آنچه که دین اسلام به آن دعوت کرده عبور از ظواهر به رسیدن باطن امور است که در نهایت دعوت می‌کند به تدبیر در امور و رسیدن به راه‌حل درستی منتهی خواهد شد.

وی افزود: اسلام یک دین است که با گفتن شهادتین وارد آن می شوند اما رسیدن به مراتب ایمانی نیازمند رسوخ و خلوص در بندگی دارد.

افقهی با بیان اینکه تمام مشکلات در دنیای امروز ناشی از عدم تدبر در آیات قرآن و پیام‌های امامان و پیامبران الهی است، گفت: بنابراین سفر به عتبات و عالیات یک سفر توحیدی است و نباید درگیر ظواهر شد و  باید در ساده‌ترین لباس حاضر شوید که پس از آن انقطاع الهی حاصل خواهد شد.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: بعد از قریب نیم قرن از انقلاب اسلامی بسیاری از مکاتب غربی در بحران ‌های جهانی نتوانستند راهکار درستی ارائه دهند و این سبک زندگی باری بر دوش غربی‌ها قرار داده در حالی که آموزهای اسلام مسیر زندگی و سعادت بشری را ترسیم کرده است.

به گفته وی؛ انقلاب اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که می‌تواند به تمام تهدیدات موجود پاسخ قاطع دهد، این موضوع ناشی از حرکت انقلاب در مسیر الهی است و خداوند نیز توفیقات الهی خود را شامل ملت ایران کرده است.

افقهی گفت: فرصت سفر به عتبات و عالیات نقش مهمی در یکپارچگی و افزایش ایمان مومنان دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت