Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در مراسم گشایش و بهره‌برداری از مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین‌(ع) باید با راهکار مناسب و متناسب با سلایق جوانان به آنها شناسانده شود تا توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی استکبار جهانی تأثیری در رفتار و منش آنها نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی را بهترین فرصت برای ترویج شعائر اسلامی عنوان کرد و افزود: تداوم برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در طول ایام محرم بهترین فرصت ترویج شعائر اسلامی در جامعه به‌ویژه بین جوانان و نوجوانان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه برداشت افراطی از دین سبب ضربه زدن به اهل بیت معصومین(ع) خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید از برداشت‌های افراطی از دین و کارهای نامناسب به نام دین پرهیز شود تا از این مسیر ضربه‌ای به اهل بیت معصومین(ع) وارد نشود.

طاهری، مساجد دانشگاه‌ها را مهم‌ترین کانون معرفت‌افزایی بیان کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین کانون‌های معرفت‌افزایی در دانشجویان و توجه آنان به مسائل مختلف دینی و فرهنگی وجود مساجد در دانشگاه‌ها است.

وی یادآور شد: مساجد دانشگاه‌ها باید محور فعالیت‌های دینی، علمی و فرهنگی دانشجویان بوده و سطح آگاهی آنان را نسبت به مسائل دینی و فرهنگی ارتقا دهد.

در این مراسم مسجد باقرالعلوم  دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با طراحی معماری اسلامی به مساحت 850 متر مربع به بهره‌برداری رسید و در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از مرکز تکثیر و پرورش ماهی، گلخانه و مزرعه آموزشی و بخش‌های آموزشی بازدید کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی گلستان مساجد سید علی طاهری معرفت افزایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری