Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از بهره‌برداری از سه طرح زیرساختی در شهرک صنعتی ایوانکی همزمان با سومین روز هفته دولت خبرداد.

حسن‌ آل‌بویه در آئین افتتاح طرح‌های زیرساختی هفته دولت در شهرک صنعتی ایوانکی که با حضور اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و سعید متقی سرپرست فرماندار شهرستان گرمسار برگزار شد اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این سه پروژه ۸۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح تامین راه شامل عملیات خاکی، زیرسازی و آسفالت و جدول‌گذاری با حجم عملیاتی ۶۵ مترمربع و به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح تامین راه شهرک صنعتی ایوانکی سال ۹۷ آغاز شد تصریح کرد: همچنین  مخزن‌ زمینی یک‌هزار مترمکعبی‌ بتنی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره‌برداری رسید.

آلبویه با اشاره به افتتاح سومین فاز طرح شبکه فاضلاب  این شهرک صنعتیخاطرنشان کرد:عملیات اجرایی فاز ۳ طرح شبکه فاضلاب با حجم عملیاتی ۵ کیلومتر و اجرای ۱۲۰ باب منهول فاضلابی با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در این شهرک صنعتی آغاز شد.
وی همچنین از افتتاح و کلنگ زنی سه طرح زیرساختی دیگر در شهرک صنعتی گرمسار خبر داد و گفت: این سه طـرح زیرساختی در شهرک صنعتی گرمسار با اعتبار ۲۱۷ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح تامین راه شهرک صنعتی گرمسار در سال ۹۷، بیان کرد: این طرح شامل عملیات خاکی، زیرسازی و آسفالت و جدول‌گذاری با حجم عملیاتی ۴۰ هزار مترمربع بود که با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال در این شهرک به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: طرح منبع هوایی فلزی با حجم ۲۵۰ مترمکعب و اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی در شهرک صنعتی گرمسار است.

وی تصریح کرد: تامین راه شامل زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری با حجم عملیاتی ۱۵۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در سومین روز از هفته دولت سال جهش تولید، کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرک صنعتی سمنان ایوانکی هفته دولت شهرک صنعتی ایوانکی شهرک صنعتی گرمسار میلیارد ریال حجم عملیاتی شهرک های صنعتی بهره برداری تامین راه کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

طی مراسمی با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در آستانه سفر امروز رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، طی مراسمی با حضور ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری مراسم کلنگ‌زنی این شهرک مسکونی اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره‌برداری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضائی به مراجعان، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده‌هایشان فراهم سازد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولان دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره‌برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد.

شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل یک‌هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 749720

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال