Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر کل فرهنگ و ارشاد قم گفت: شهرداری قم در اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی مقابله با کرونا و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مناطق مختلف، موفق عمل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در بیست و سومین شورای اطلاع رسانی دولت که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مصوبات این شورا، بررسی دانشگاه علوم پزشکی در جهت میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق مختلف قم بود که تا حدی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: به نظر می‌رسد در میان مناطقی که بیشترین آمار ابتلا به کرونا را داشتند با شرایط عدم رعایت پروتکل‌ها و یا تراکم جمعیت ارتباط مستقیمی وجود دارد.

وی تصریح کرد: بازرسی‌ها و نظارت‌ها بر مناطقی که وضعیت خوبی به لحاظ رعایت پروتکل‌ها ندارند باید افزایش یابد تا نتیجه بهتری به دست بیاید، البته شهرداری قم در اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی مقابله با کرونا و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مناطق مختلف، موفق عمل کرد.

هیئت های عزاداری قم همراهی خوبی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی دارند

حسینی کاشانی بیان کرد: یکی دیگر از سیاست‌ها نظارت بر هیئت‌های مذهبی است، اگر هیئتی پس از دو بار تذکر نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی‌توجه باشد تعطیل می‌شود، هر چند همراهی خوبی از طرف هیئت‌ها شاهد بوده‌ایم و برخی مداحان و هیئت‌ها نیز روش‌های ابداعی خوبی در برگزاری عزاداری داشته‌اند.

وی عنوان کرد: عدم توجه هیئت‌های مذهبی به رعایت پروتکل‌ها، انعکاس خوبی در رسانه‌ها و فضای مجازی ندارد از این رو باید نسبت به رعایت این دستورالعمل‌ها توجه ویژه‌ای داشت.

1200 هیئت استان قم در سامانه بیرق ثبت نام کردندآماده‌سازی 30 بوستان برای برپایی هیئت‌های مذهبی؛ممنوعیت ‌حرکت دسته‌های عزاداری در قم‌مقتل‌خوانی حسینی قمی؛ ناله حضرت زهرا در سوگ فرزندش حسین (ع)

خلاقیت در برگزاری عزاداری‌ها توام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در سطح کشور الگو شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: خلاقیت در برگزاری عزاداری‌ها توام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در سطح کشور الگو شود چرا که همان طور که دیدیم برخی خلاقیت‌ها بسیار اثرگذار بوده و بازخورد خوبی داشته است و شورای اطلاع رسانی می تواند بر روی این برنامه‌هاف تمرکز ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: سپاه مشارکت خوبی در اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهر به ویژه در رصد و ارزیابی فعالیت‌ها و همچنین طرح‌های مساوات و همدلی داشته است که می‌توان کمک‌ها را در مناطقی که بیشتر در معرض آسیب بوده‌اند افزایش داد.

حسینی کاشانی اظهار داشت: باید نسبت به رعایت بهداشت در مناطق مختلف هشدارهای لازم ارائه شود و از ظرفیت ها بهره ببریم، شورای اطلاع رسانی تخصصی است و برخی از تصمیمات در کمیته بحران گرفته می‌شود، انتظار داریم صدای واحدی از مسئولان و رسانه در مورد رعایت پروتکل‌ها داشته باشیم تا هیئت‌ها نیز رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در خط مقدم کار است و امیدواریم همراهی همه دستگاه‌های اجرایی را داشته باشیم، به ویژه در مورد ممنوعیت راه اندازی دسته جات عزاداری نیازمند همدلی بیشتری در صیانت از سلامت مردم داریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: یکی از موضوعات مهم، توجه مردم به نرفتن به سفر در این ایام است و باید در سطح وسیعی اطلاع‌رسانی شود که زائران و مسافران در این شرایط به قم نیابند.

وی افزود: شهرداری قم در اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی مقابله با کرونا و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مناطق مختلف، موفق عمل کرد و تبلیغات خوبی در خصوص برگزاری حسینیه های خانگی داشته است.

حسینی کاشانی عنوان کرد: شش اطلاع رسانی در خصوص هر خانه یک حسینیه داشته‌ایم، همچنین راه‌اندازی پویش نذر ماسک و تولید ماسک خانگی از جمله مواردی بود که در شورای اطلاع‌رسانی مورد تاکید قرار گرفته و جوایزی برای این پویش‌ها مد نظر است.

وی بیان کرد: همکاری آموزش پرورش و ورزش و جوانان در اختیار نهادن فضاهای روباز از دیگر پیگیری‌ها بوده است و در این باره همراهی خوبی با هیئت‌های مذهبی شکل گرفته است.

انتهای پیام/457/ ز

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... امامی: منتظر ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر تحت پوشش بیمه کرونا قرار می‌گیرند سایه سنگین کرونا بر بازار صنایع دستی لرستان؛ نان ۳۰ هزار نفر آجر شد + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امامی: منتظر ابلاغ دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش هستیم خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر تحت پوشش بیمه کرونا قرار می‌گیرند سایه سنگین کرونا بر بازار صنایع دستی لرستان؛ نان ۳۰ هزار نفر آجر شد + تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۲ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۳ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۴ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۵ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۶ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۷ ورود به استان مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع شد ۸ اصفهان| دانیال اسماعیلی‌فر به تیم فوتبال سپاهان پیوست مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر گزارش| روزگار ناخوش سومین قله مرتفع ایران / زخم وندالیست‌ها بر تن سبلان ‌/ تخریب گسترده سرمایه ملی برداشت برابر ایران از میادین مشترک نفتی/ تحریم‌ها تولید را متوقف نکرد/ بسیاری از ‌قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شده‌اند معاون وزیر ورزش و جوانان‌: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا دو ماه آینده در بورس واگذار می‌شوند مهمترین اخبار تسنیم روحانی در پاسخ به تسنیم: مهمترین توصیه رهبری به دولت در طول این ۷ سال «اقتصاد مقاومتی» بود سخنگوی وزارت خارجه: گزارش‌های آژانس بهترین مرجع کاهش تعهدات ایران است وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی تشکر رهبر انقلاب از رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌ها نقشه صهیونیست‌ها برای برگزاری کنفرانس سازش با نظارت آمریکا/ کدام کشورها پاسخ مثبت دادند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد شورای اطلاع رسانی رعایت پروتکل ها مناطق مختلف هیئت های مذهبی حسینی کاشانی موفق عمل هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد