Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:00:36 GMT

رشد ۴۰ برابری تولیدات شیلات پس از انقلاب

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۰۴۴۱

رشد ۴۰ برابری تولیدات شیلات پس از انقلاب

«نبی الله خون میرزایی» روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بیمه آبزیان از مبادی تولید افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سه هزار تن آبزی پروری داشتیم که در پایان سال ۹۸ به بیش از ۱۲۵ هزار تن رسیده است که این افزایش تولید، ضرورت توجه ویژه از جنبه های مختلف را می‌طلبد.
وی اظهارداشت: این بخش، ظرفیت بالایی در تولید، افزایش تولید و جهش تولید در بخش های ماهیان سردابی، گرمابی، خاویاری، میگو، پرورش ماهی در دریا و ماهیان زینتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خون میرزایی تصریح کرد: در بخش میگو اکنون ۱۷ هزار هکتار سطح آماده کشت میگو داریم که تا پایان دولت تدبیر و امید به ۲۵ هزار هکتار افزایش می یابد.
وی افزود: در حالی که تکلیف سال آینده ۶۰ هزار تن و سال ۱۴۰۴ حدود ۱۰۰ هزار تن است، اما با ایجاد ۲۵ هزار هکتار مزرعه با میانگین چهار تن در هکتار، سال آینده به اهداف برنامه خواهیم رسید.

حلقه بیمه، متناسب با برنامه شیلاتی کشور نیست 
رییس سازمان شیلات ایران ادامه داد: بیمه یکی از نیازمندی های اساسی تولید پایدار است که هم باعث اطمینان خاطر تولیدکنندگان شده و هم باعث ارتقای سطح بهداشتی کار است.
وی ادامه داد: ما حلقه بیمه را به تناسب برنامه ریزی در کار به خوبی محکم نکرده بودیم، بنابراین در سال‌های گذشته از این بعد، آسیب جدی دیدیم.
خون میرزایی گفت: امیدواریم امضای این تفاهم نامه توسط دستگاه های مختلف در شرایط دشوار اقتصادی بتواند در جهش تولیدات کشاورزی اثرگذار باشد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی پرورش ماهی کاظم خاوازی سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی پرورش ماهی کاظم خاوازی سازمان شیلات ایران وزارت جهاد کشاورزی پرورش ماهی کاظم خاوازی سازمان شیلات ایران هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد