Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@14:05:17 GMT

وقتی کومان نسخه سوارز را پیچید!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۰۶۰۸

وقتی کومان نسخه سوارز را پیچید!

رونالد کومان سرمربی جدید بارسا در گفت و گویی یک دقیقه ای به دوران حضور لوئیس سوارز در بارسا پایان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته بود که رسانه های اسپانیایی خبر از پایان کار لوئیس سوارز در بارسلونا دادند. خبر از این قرار بود که رونالد کومان به ستاره اروگوئه ای گفته است که برای فصل بعد روی او حساب نمی کند و اینکه باید به دنبال تیمی جدید برای خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب دوران شش ساله حضور سوارز در بارسا با ثبت ۱۹۸ گل به اتمام رسیده و از فصل بعد باید او را با پیراهن تیمی غیر از بارسا ببینیم. سوارز سردسته کسانی است که قرار شده در پروژه پاکسازی بارسا از این تیم حذف شوند.

امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که رونالد کومان در تماسی تنها یک دقیقه ای و بدون اینکه هیچ دلیل ورزشی روشنی برای سوارز بیاورد، به وی اطلاع داده است که باید به دنبال تیمی دیگر برای خودش باشد. در این تماس کوتاه، سوارز حرف خاصی برای گفتن نداشت و تنها به پذیرش درخواست مرد هلندی اکتفا کرد.

سوارز اما به شدت از رفتار باشگاه عصبانی است و اعتقاد دارد که این شکل خداحافظی زیبنده او که سومین گلزن تاریخ باشگاه محسوب می شود، نیست.

سوارز فصل گذشته ۳۰ درصد گل های بارسا را به ثمر رساند و باید دید کومان که لقب بی رحم را یدک می کشد، چگونه می تواند این خلا را پر کند.

بارسلونا قصد دارد با سوارز به توافق مشترک رسیده و مسیر برای جدایی او را بدون هیچ دردسری هموار کند. باشگاه کاتالان دوست دارد این جدایی کاملا مسالمت آمیز و بدون هیچ مشکلی رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سوارز رونالد کومان رونالد کومان سرمربی جدید بارسا سوارز محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA