Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:12:46 GMT

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در دیر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۰۶۶۵

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در دیر آغاز شد

به گزارش ایرنا، مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه سه شنبه‌های تکریم برای معرفی چهره‌های نخبه و ارزشمند هر محله و مسجد شهرستان دیر برگزار شده‌است.

علیرضا پولاد در آیین تکریم از خانواده شهید سید عبدالهادی موسوی کراماتی در شهر بردستان افزود: شهیدان بهترین چهره شاخص هر منطقه هستند و همه باید ادامه دهنده راه شهدا و دراین مسیر خدمتگزار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: طرح ملی سه شنبه‌های تکریم با تجلیل و تکریم از خانواده معظم این شهید آغاز شد که الگویی کامل برای جوانان است.

غلامرضا ناطقی پور افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات خاصه خانواده معظم شهدا، ایثارگران آغاز شده‌است.

وی گفت: این طرح به عنوان یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و با لحاظ اقتضائات محلی با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت مسجد اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر در باره شهید موسوی کراماتی افزود: این شهید موجب علاقه مندی و جذب جوانان در پایگاه مقاومت بردستان شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیر گفت:  خانواده شهید موسوی کراماتی با تقدیم دو شهید و جانباز از خانواده ایثارگران هستند.

حجت الاسلام محمد بحرانی با اشاره به ۱۱۷ شهید شهرستان افزود: طرح سه شنبه‌های تکریم برنامه معنوی و پسندیده‌ای است و شهیدان نماد تمام عیار ایثار و فداکاری هستند و همه آنان ولایت پذیری داشتند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا دیر گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح بسیار موثر،ف رهنگی اجتماعی و ارزشمند است.

سرگرد سید علی حسینی نیا افزود: در این طرح از ظرفیت جوانان پایگاه‌های مقاومت بهره برده شود.

وی گفت: تقویت بنیه معنوی جوانان و نوجوانان در این طرح ضروری است.

برادر شهید سید عبدالهادی موسوی کراماتی گفت: خانواده شهدا به هیچ چیزی جز تکریم و احترام نیازی ندارند.

سید عبدالعلی موسوی کراماتی افزود: پدر شهید در نماز و احکام اسلامی بسیار مقید و سفارش می‌کرد.

وی گفت: شهید شوخ طبع، هنرمند، مداح اهل بیت و موذن خوبی بود.

وی یادآورشد: برادر شهیدم در شهر بردستان متولد و در سال ۶۷ در جنوب کشور در منطقه شلمچه به درجه شهادت نائل آمد.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دیرگفت: طرح سه شنبه های تکریم برای الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقا فرهنگ عمومی محله است.

غلامرضا شعرانی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا افزود: شهید سید عبدالهادی موسوی کراماتی شهید شاخص شهرستان در این هفته است که از خانواده این شهید تجلیل بعمل آمد.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا و در راستای حذف مراجعه حضوری مساجد شهرستان جهت دریافت مجوز الکترونیکی کانون های خود و بارگذاری اطلاعات کانون اقدام کنند و مجوز کمتر از یک ساعت بصورت الکترونیکی صادر خواهد شد.

در این آیین با لوح سپاس از خانواده شهید سید عبدالهادی موسوی کراماتی تکریم شد.

برچسب‌ها کانون فرهنگی و هنری مساجد شهید بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون فرهنگی و هنری مساجد شهید بندردیر کانون فرهنگی و هنری مساجد شهید بندردیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه های تکریم هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر