Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بسته بندی و توزیع لوازم التحریر ویژه مناطق محروم با عنوان پویش مشق احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده و از هشت نقطه کشور به نقاط محروم توزیع خواهد شد.

لوازم التحریر تهیه شده توسط ستاد فرمان امام (ره) تولید شرکت‌های داخلی بوده و برای دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی به تفکیک دخترانه و پسرانه فراهم شده و پس از بسته بندی در هشت نقطه از کشور به تمام نقاط محروم ایران توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بسته بندی‌ها تمامی نیاز یک دانش آموز دبستانی و دبیرستانی برای آغاز سال تحصیلی اعم از کیف، جامدادی آماده شده حاوی مداد، پاک کن، تراش، خودکار، دفاتر ۱۰۰برگ،۸۰ برگ و ۵۰ برگ به تفکیک خط دار و نقاشی به همراه مداد رنگی و خط کش ژله‌ای فراهم شده است.

در محتوای فرهنگی نوشت افزار‌ها از شخصیت‌های داخلی مانند فیلشاه، شاهزاده روم، حسنی کوچولو و تمثال‌های شهدا با محوریت حاج قاسم و دیگر شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای عرصه سلامت نیز استفاده شده است.

مسجد مقدس جمکران نیز جهت تسهیل کار بسته بندی بخشی از این لوازم التحریر با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری داشته اند.

علاقه‌مندان میتوانند با مراجعه به سایت www.ehsan.ir و یا از طریق کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰* در این کار خداپسندانه شریک باشند،تا  دانش آموزی نباشد که به خاطر لوازم التحریر از تحصیل باز بماند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش مشق احسان توزیع لوازم التحریر مناطق محروم ستاد اجرایی فرمان امام لوازم التحریر بسته بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم