Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@03:04:58 GMT

گزینه های نیمکت آبی پوشان را بشناسید

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۰۸۴۵

گزینه های نیمکت آبی پوشان را بشناسید

گل گهر در یک عملیات مهیج توانست با انجام بازی های خوب در شش مسابقه آخر با کسب ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول قرا گرفته و یک فصل دیگر در لیگ برتر بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پایان یافتن رقابت های لیگ برتر ، گل گهر که قصد دارد فصل آینده را بهتر از اولین سال حضورش در لیگ برتر نتیجه بگیرد شاید روی نیمکتش تغییراتی را به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز این خبر در رسانه های نزدیک به باشگاه گل گهر منتشر شد که تکلیف سرمربی این تیم برای فصل جدید هنوز مشخص نیست و همه چیز به جلس هیات مدیر باشگاه بستگی دارد.

براساس این گزارش در حال حاضر ۵ گزینه برای نیمکت این تیم بری فصل آینده وجود دارد که هیات مدیره در حال بررسی آن ها است. مجیدجلالی که از نیمه های فصل گذشته به گل گهر پیوست و در هفته های پایانی با اضافه شدن مجتبی سرآسیایی تیم را در لیگ برتر حفظ کرد یکی از گزینه ها است اما تنها گزینه نیمکت سیرجانی ها نیست.

مهدی تارتار که در دو سه فصل اخیر با تیم های جنوبی نتایج خوبی گرفته ، بعد از پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان ممکن است هدایت گل گهر را به عهده بگیرد. رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته نساجی که بعد از کناره گیری به خاطر بیماری از این تیم ، چند روی هدایت ماشین سازی را به عهده داشت در هفته های پایانی حتی به سرمربیگری گل گهر نزدیک شد اما بازگشت جلالی باعث شد این اتفاق رخ نداد. مهاجری هم گفته می شود سومین گزینه این باشگاه است.

مجتبی حسینی که با مس کرمان تا آستانه حضور در لیگ برتر آمد بعد از موفقیت در لیگ یک یکی دیگر از گزینه های تیم گل گهر برای فصل آینده است. اما پنجمین گزینه گل گهری ها محمودفکری سرمربی فعلی نساجی است هرچند فکری با توجه به نتایج خوبی که با نساجی گرفته شاید در میان گزینه های دیگر کمترین احتمال را برای حضور در سیرجان داشته باشد. هرچند در نقل و انتقالات فوتبال ایران هر اتفاقی ممکن است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر رقابت های لیگ برتر گل گهر گل گهرسیرجان لیگ برتر گزینه ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلال محبوب ماند

به گزارش ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در یکی از مهمترین بازی‌های خود در ماراتن قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تک امتیازی ارزشمند ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کردند.

یک امتیاز حیاتی برای شاگردان نکونام در شرایطی به دست آمد که محمدرضا خالدآبادی در نبود سید حسین حسینی به خوبی از دروازه استقلال محافظت کرده و با بسته نگه داشتن دروازه آبی پوشان نشان داد اصرارها به جذب او در ابتدای فصل بی دلیل نبوده است.

هرچند موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی روی دروازه استقلال به وجود نیامد اما سنگربان جوان استقلالی‌ها نشان داد که گلری قابل اعتماد برای آینده این باشگاه خواهد بود.

خالدآبادی که در طول فصل کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت نیمکت نشینی برای استقلال به وجود نیاورده بود با نمایش خوب خود تعریف و تمجید نکونام در نشست خبری پس از بازی را هم رقم زد تا برای هفته‌های باقی‌مانده لیگ انگیزه بیشتری برای شرکت در تمرینات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • انواع قارچ‌های خطرناک را بشناسید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • علائم فشار خون بالا را بشناسید
  • علائم شایع کم کاری تیروئید را بشناسید
  • گلر استقلال محبوب ماند