Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جلسه ی همکاری مشترک مسئولان فولاد خوزستان و دانشکده های فنی دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای برقراری ارتباط با دانشگاه ها و پژوهشکده های برتر کشور و همچنین به منظور اجرای پروژه های پژوهش کاربردی، سوم شهریورماه 1399 در دفتر مدیر تحقیقات تکنولوژی و بهینه سازی فولاد خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، این جلسه با حضور دکتر کورش حیدری شیرازی، دکتر رضا دهملایی، دکتر سید محمد لاری بقال، دکتر مهدی منادی، دکتر میلاد محمره نژاد ربیعه از گروه متالورژی و معاونت پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی فولاد خوزستان، کامران طاهر رییس تحقیق و توسعه و محمد فغفوری کارشناس ارشد تحقیق و توسعه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، این جلسه با محوریت یافتن راه حلی برای استفاده بهینه از پسماندهای شرکت فولاد خوزستان انجام و در خصوص موضاعاتی نظیر بازیافت سرباره، نرمه فیوم و لجن حاوی اکسید آهن بحث و بررسی شد.
ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه سازی فولاد خوزستان گفت: در این جلسه پس از تبادل نظر طرفین در موضوعات مورد بحث، مقرر شد که اساتید دانشگاه شهید چمران با ارائه پروپوزال در خصوص مسائل موجود در فولاد خوزستان و با همکاری کارشناسان این شرکت، نسبت به تعریف پروژه های پژوهش کاربردی و ارائه راهکار عملی جهت دستیابی به ارزش افزوده و بازیافت ضایعات زیست محیطی اقدامات لازم را انجام دهند.
دادرس افزود: در همین رابطه از نمایندگان دانشگاه شهید چمران درخواست شد تا نسبت به موضوع نوآوری باز و ارائه ایده های فناورانه با فولاد خوزستان همکاری موثری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران نسبت به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران واکنش نشان داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار  اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور جلسات امروز شورای شهر تهران بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام(ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می زند.  البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد و خدا کند که آسیب نزند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران