Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون جهانی چین نوشته اقدام اخیر شورای امنیت در رد تقاضای دولت دونالد ترامپ برای تمدید محدودیت‌های تسلیحاتی علیه ایران، نوعی تقابل با آمریکا به شمار می‌رود که از زمان روزهای قبل از حمله به عراق تا به امروز سابقه نداشته است.

این شبکه نوشته دولت ترامپ به جای پذیرفتن نظر اعضای شورای امنیت که با ۱۱ رأی ممتنع،  ۲ رأی مخالف و ۲ رأی موافق با قطعنامه این کشور مخالفت کردند گفت که قصد دارد مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌ها یا مکانیسم ماشه را علیه ایران فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه چینی نوشته دولت آمریکا چین و روسیه و همچنین متحدان اروپایی‌اش را تهدید کرده که از حکومت ایران جانبداری نکنند. این رسانه نوشته است: «اگر اسم این زورگویی نیست، زورگویی چیست؟»

این رسانه نوشته یکی از نگرانی‌های آمریکا برای این زورگویی‌ها این است که چین و روسیه ممکن است با ایران در زمینه‌های تسلیحاتی همکاری کنند که این می‌تواند محاسبات امنیتی در خاورمیانه را دگرگون کند. وبگاه تلویزیون چین گفت: «ایران با در اختیار داشتن سلاح‌های مرگبار در موقعیتی خواهد بود که بتواند اسرائیل، عربستان سعودی و سایر متحدان آمریکا و شاید هم خود آمریکا را تهدید کند.»

در حال تکمیل...

311311

کد خبر 1425674

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و چین ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس خواننده چینی باعث مرگش شد

 به گزارش تابناک،رسانه‌های عربی خبر دادند این خواننده چینی بعد از آنکه لباسش زیر پایش گیر کرد روی سن به زمین خورد و درجا جان داد.

به نوشته این رسانه‌ها، خواننده زن ۳۱ ساله محلی در حالی که دو ترانه از برنامه خود را در جشنی به مناسبت نودمین سالگرد تولد یکی از افراد خارجی مقیم شهر چونگ چینگ اجرا کرده بود ناگهان به روی سن افتاد و بعد از برخورد سرش دیگر از جای خود بلند نشد.

حاضران که برای بلند کردنش به روی سن رفته بودند، از همان دقایق اول اعلام کردند او نفس نمی‌کشید و تمام تلاش‌ها برای احیای او نیز با شکست مواجه شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم