Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:02:41 GMT

تراژدی مرگ پسر 4 ساله مقابل چشمان پدر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۱۳۲۴

سریال تلخ و تکراری برق گرفتگی کودکان با کابل‌های فرسوده و اتصالی‌های برق با میله‌های فلزی این بار با مرگ پسر 4 ساله‌ای در تهران پایان یافت.

به گزارش ایران، ساعت 8 شب یکشنبه 2شهریور، ساکنان کوچه هادی در چهارراه خلیج فارس شاهد حادثه تلخی بودند که داغی بزرگ بر دل خانواده گراوند گذاشت. کیارش پسر 4 ساله خانواده با برادرکوچکش در حال بازی بودند که با دیدن دوستانشان که در کوچه پای تیر برق نشسته بودند با خوشحالی به طرف آنها دویدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین سکانسی بود که پدر کیارش از شادی پسرش به خاطر دارد و بعد از آن حادثه‌ای رقم خورد که زندگی را به کام مرد جوان و خانواده‌اش تلخ کرد.

کیانوش، پدر کیارش در حالی که برای مراسم تدفین پسر 4 سال و نیمه‌اش آماده می‌شد با گریه به خبرنگار «ایران» گفت: در کنار تیر برق کوچه یک میله آهنی قرار داشت که کابل برق به آن متصل بود.

مرد جوان ادامه داد: بچه‌ام مقابل چشمان من دستش را به میله آهنی گرفت اما درجا خشک شد، برق او را گرفت. بچه‌ام را بغل کردم و با موتورسیکلت به بیمارستان فیاض بخش بردم، اما نیم ساعت بعد از این ماجرا گفتند پسرم جان باخته است. یک پسر کوچک تر از کیارش دارم اما نمی‌دانم چطور می‌توانم با غم مرگ بچه‌ام کنار بیایم.

گزارش مرگ پسر خردسال به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور بررسی علت حادثه و شناسایی مقصران را صادر کرد.

این در حالی است که شامگاه 18 مرداد نیز پسر 12 ساله‌ای به ‌نام مهدی در پارک لاله در حال بازی پینگ پنگ بود که توپ او داخل باغچه افتاد و زمانی که پسرک برای برداشتن توپش به سمت باغچه رفت دستش به تیر برق خورد و به علت اتصال برق جان باخت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت روح الله حسینیان تراژدی مرگ پسر ۴ساله مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت روح الله حسینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

روابط عمومی شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انجام تعمیرات و‌نوسازی شبکه‌های برق رسانی فردا ۱۵ اردیبهشت فرایند قطعی برق در برخی محدوده‌ها رخ می دهد.

این قطعی برق در مناطقی همچون  "بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل چهار راه هواپیمایی تا چهارراه استانداری و کوچه‌های منتهی به بلوار" ،  "بلوار حافظ از چهار راه دامپزشکی تا روبروی اداره پست مرکزی و کوچه‌های منتهی به بلوار" و "خیابان ورزش و خیابان پرستار" صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

زمان قطعی برق از ساعت  ۵:۳۰تا ۸:۳۰ صبح، به مدت ۳ ساعت اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی در پوشش تراژدی غزه
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • تصاویری تلخ از داخل کوچه‌های شهرک چوبی سوخته در گیلان | آتش از کجا شروع شد؟
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن