Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:16:15 GMT

اجرای طرح نذر سلامت در بندر آستارا

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۱۷۵۰

اجرای طرح نذر سلامت در بندر آستارا

خورشیدی از اجرای طرح نذر سلامت در مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان آستارا خبر داد.

«حسین خورشیدی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: طرح نذر سلامت با مشارکت اعضای جوانان هلال احمر و هیئت امناء های مساجد و هیئت های مذهبی در مساجد آستارا آغاز شده و تا پایان دهه اول محرم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه در هریک از مساجد و هیئت های مذهبی ۵ خادم جوان جمعیت هلال احمر اعم از آقا و خانم مستقر شده است، افزود: ارائه توصیه ‌های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه عزاداری توسط عضو توانمند و آموزش دیده تیم مستقر شده، کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی عزادارن برای رعایت فاصله ۲ متری از جمله اقداماتی است که جوانان جمعیت هلال احمر در راستای اجرای طرح نذر سلامت انجام می دهند.

 

وی تصریح کرد: در قالب اجرای طرح به عزادارانی که دارای ماسک نیستند ماسک اهدا شده تا عزاداران با رعایت کامل اصول بهداشتی در برنامه ها و مراسم های عزاداری شرکت کنند.

 

خورشیدی گفت: تب ‌سنجی و غربالگری عزاداران در هنگام ورود به مساجد و هیئت های مذهبی از دیگر اقداماتی می باشد که در قالب اجرای این طرح انجام می شود.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا اضافه کرد: بی ‌تردید حفظ سلامت مردم، به ویژه عزاداران حسینی(ع) از برنامه های جمعیت هلال احمر است تا عزاداران در صحت و سلامت کامل از فیوضات این ماه عزیز بهره‌ مند شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور جوانان هلال احمر در مساجد، هیئت های مذهبی و حسینه ها علاوه بر انجام کاری خداپسندانه برای عزاداران حسینی؛ حلقه ای امن برای سلامتیشان ایجاد می کند.

 

خورشیدی گفت: ارزشمند است جوانان عضو جمعیت هلال احمر برای برگزاری هر چه بهتر سوگواری ها و مراسم های عزاداری بسیج شوند تا گسترش کرونا ویروس را در این ایام به حداقل برسانیم.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: نذر سلامت کرونا ویروس ماه محرم بندر آستارا هلال احمر مساجد و هیئت های مذهبی جمعیت هلال احمر طرح نذر سلامت اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر