Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور اردستان در مراسمی با حضور جمشید تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرماندار و نماینده اردستان در مجلس به بهره‌برداری رسید.

عباس روحانی، رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان در این مراسم گفت: ساخت زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور از سال ۹۵ آغاز شده بود و مبلغ ۱۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشت که امسال در سومین روز از هفته دولت آماده بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتمع گردشگری تفریحی آسیاب خان زواره گشایش یافت

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان در آیین بهره‌برداری از این طرح بیان کرد: برای مرمت و بازسازی آسیاب ششم زواره، معروف به آسیاب خان و ایجاد یک مجتمع گردشگری و تفریحی از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی ۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

مهدی مشهدی یادآور شد: این آسیاب جزو نادرترین آسیاب‌ها در ایران است که به اذعان کارشناسان باستان‌شناسی قسمت خود آسیاب به دوران پیش  از اسلام بر می‌گردد و بقیه ساختمان مربوط به دوره صفویه است.

پارک جنگی اردستان کلنگ‌زنی شد

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری اصفهان، فرماندار و نماینده این شهرستان در مجلس، طرح ایجاد پارک جنگی در ورودی شمالی اردستان کلنگ‌زنی شد.

شهردار اردستان در این زمینه گفت: طرح در زمینی به مساحت پنج هکتار شامل فضای سبز، مکان‌های ورزشی و تفریحی، کافی‌شاپ، رستوران، پیست موتورسواری و اسب دوانی است.

وی افزود: عملیات اجرایی طرح با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال آغاز شده و برای تکمیل آن ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

عملیا ساخت بنای اختصاصی کنگره ۶۰ آغاز شد

مسئول کنگره ۶۰ در اردستان بیان کرد: ساختمان نمایندگی این مجموعه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ریال در مدت یک سال ساخته خواهد شد.

حسین ایوبی یادآور شد: این مجموعه سال گذشته فعالیت خود را در اردستان آغاز کرده است که تا کنون ۱۵ بیمار موفق به درمان و رهایی شدند و در حال حاضر نیز ۹۰ نفر مسافر و همسفر عضو  دارد.

وی افزود: کنگره ۶۰ درمان را بالاتر از ترک مواد مخدر و اعتیاد را نوعی بیماری می‌داند که در مدت ۱۰ ماه به درمان می‌پردازد.

راه‌اندازی دوباره کارخانه نخ‌کاران

فرماندار اردستان در آیین آغاز به کار دوباره این کارخانه اظهار داشت: طرح پس از یک سال تعطیلی با سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

حمیدرضا تاملی افزود: این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ تن نخ پنبه و پلی استر دارد و با فعالیت دوباره آن، زمینه اشتغال ۲۵ نفر فراهم شده است.

وی در ادامه نیز گفت: همزمان با هفته دولت در مجموع ۱۰۸ طرح با ارزش بیش از یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال در شهرستان اردستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار اردستان اضافه کرد: بیشترین طرح‌های هفته دولت در بخش کشاورزی با اعتبار ۹۹۰ میلیارد ریال خواهد بود که مهم‌ترین آن نخستین گاوداری گوشتی پنج هزار راسی بنیاد مستضعفان است.

وی همچنین بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید بهشتی، مرکز رفاهی فرهنگیان،چند طرح بوم‌گردی و سایت‌های موبایل مخابرات را از دیگر طرح‌های مهم این شهرستان به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت در شهرستان اردستان برشمرد.

شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح مراکز ترک اعتیاد وزارت ورزش و جوانان اشتغال زایی اردستان اصفهان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح مراکز ترک اعتیاد وزارت ورزش و جوانان اشتغال زایی اردستان اصفهان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هفته دولت افتتاح طرح مراکز ترک اعتیاد وزارت ورزش و جوانان اشتغال زایی اردستان اصفهان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ورزش و جوانان میلیارد ریال بهره برداری هفته دولت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سلمان اسماعیلی در همایش روز شورا در جمع شورا‌های شهر و روستا ملایر افزود: روستا‌هایی که در محور سد کلان، بخش زند و دره جوزان هستند، ظرفیت بالای گردشگری دارند که باید شورا‌های اسلامی با همراهی دهیاران و مشارکت مردم برای توسعه این بخش‌ها تلاش کنند.

او با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان توسعه ایجاد کرد، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم شورا‌های اسلامی باید مردم را وارد کار کنند تا توسعه محقق شود.

فرماندار ملایر همچنین نهضت ملی مسکن را طرحی بی‌بدیل در دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: شورا‌های اسلامی باید از این فرصت مغتنم برای بزرگتر شدن شهر‌ها مردم را پای کار بیاورند تا شرایط زیست مناسبی برای شهروندان ایجاد و منجر به رشد تولید، رونق گردشگری و ایجاد درآمد شود.

شهردار ملایر هم گفت: بودجه شهرداری از سال ۱۴۰۰ از ۲۵۰ میلیارد تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت که با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر یک تحول خوبی در بودجه شهرداری ملایر ایجاد شد.

مجید فرجی، بودجه جاری و عمرانی شهرداری را ۴۰ به ۶۰ عنوان کرد و افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال برای هزینه‌های عمرانی پیش بینی شده است.

او تکمیل مجموعه جهان کوچک، هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال، آغاز عملیات اجرایی طرح راستان، مرکز تجارت جهانی مبل و منبت و ایجاد مرکز تجاری سرای ایرانی در ساختمان پلاک ۱۷ را از دیگر اولویت‌ها و طرح های عمرانی شهرداری برشمرد.

دیگر خبرها

  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید