Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی همایش بزرگ ادبیات مقاومت ویژه گرامیداشت نام و یاد سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سطح ملی برگزار می‌شود.

ناصر رکاب رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه امروز چهارم شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش بزرگ ادبیات مقاومت، ویژه گرامیداشت نام، یاد و خاطره سردار رشید اسلام و انقلاب سپهبد شهید قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این همایش در اجرای توصیه و تاکید شهردار محترم ارومیه با محوریت تولید آثار فاخر ادبی با مضامین مقاومت، امنیت، وفاق ملی و نقش سردار سپهبد شهید سلیمانی در گسترش فرهنگ مقاومت در قالب‌های شعر، مقاله و پوستر برنامه‌ریزی و در سطح کلان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، همکاری و هم‌افزایی ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان را در اجرای اثربخش این همایش را از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر در این زمینه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه سطح همکاری و تعامل نهادهای فرهنگی مرکز استان در اجرای طرح‌های مشترک فرهنگی بسیار سازنده بوده و این همایش نیز با مساعدت‌ و مشارکت فعال استانداری آذربایجان غربی ، شورای اسلامی شهر ارومیه، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز آذربایجان‌غربی، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان ، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه اعتلای فرهنگ مقاومت، ترویج روحیه سلحشورانه و حماسه دفاع مقدس و تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی در جامعه با استفاده از توسعه ادبیات مقاومت در جامعه محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: ادبیات مقاومت با رویکردهای اساسی خود، رسالت بزرگ انتقال فرهنگی مضامین حماسی و آرمانی  به نسل‌های بعدی را برعهده دارد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با مشارکت و همکاری‌های تنگاتنگ ادارات و نهادهای فرهنگی برای برگزاری این رویداد بزرگ ادبی و فرهنگی در سطح کشوری برنامه‌ریزی‌های لازم را به عمل آورده است. 

رکاب تصریح کرد:  طبق زمانبندی مندرج در این همایش، کلیه متقاضیان اعم از شاعران، نویسندگان و گرافیست‌ها و دیگر هنرمندانی که تمایل به ارسال آثار خود با موضوعات مفهوم مقاومت، مقاومت و امنیت، مقاومت و وفاق ملی و نقش سردار سلیمانی در گسترش فرهنگ مقاومت تا ١٠ مهرماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به آدرس پست الکترونیک سازمان farhangiurmia.ir@gmail.com یا به آدرس پستی سازمان به نشانی ارومیه ، خیابان شهید آیت‌الله دستغیب ، خیابان دفاع مقدس ، فرهنگسرای قرآن و عترت ، ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٣٢٢٥٩٣٧١-٠٤٤ داخلی ٤ امور ارتباطات سازمان تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد:  مطابق همین برنامه زمانبندی، زمان داوری ١٥مهرماه تعیین شده و مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر نیز ١٧ مهرماه برگزار و به برندگان اول تا پنجم این همایش، جوایز نفیسی به همراه لوح یادبود اهداء خواهد شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهید سلیمانی ادبیات مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد