Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طرح توسعه کارخانه دانش بنیان آراد صنعت ماهان تولیدکننده مواد کاتالیست و آغازگرهای مورد مصرف در پتروشیمی و تولید امولیسفایر با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرک صنعتی آبادان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید علی موسوی امروز در آیین بهره برداری از دهمین پروژه نهضت جهش تولید در سرزمین فتح که در شهرک صنعتی شماره یک آبادان برگزار شد، اظهار کرد: سالانه ۲۳ هزار تن انواع محصولات کاتلیست، امولیسفایر و آغازگرهای مورد مصرف در پتروشیمی در این کارخانه دانش بنیان تولید و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او میزان سرمایه‌گذاری این واحد تولیدی را ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این واحد تولیدی زمینه شغلی ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۷۵ نفر به صورت غیر مستقیم را ایجاد نموده است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به بهره برداری از دهمین واحد تولیدی در سال جهش تولید افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از سه طریق شرکت‌های دانش بنیان را مورد حمایت قرار می‌دهد، یکی از آنها ارایه تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری استان خوزستان و همچنین کمک‌های معاونت علمی ریاست جمهوری است تا این واحدهای تولیدی توسعه یابند.

موسوی در پایان بیان کرد: در خصوص بحث صدور مجوزها، پروانه تاسیس، پروانه بهره برداری و پروانه ساخت کمترین زمان ممکن و امتیازات ویژه برای صنایع دانش بنیان در منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده است و از طریق مرکز نوآوری نیز آموزش های علمی شرکت ها نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال مناطق آزاد صادرات سازمان منطقه آزاد اروند شرکت های دانش بنیان آبادان و خرمشهر شهرک های صنعتی اروند جهش تولید منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری بهره برداری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد

 تفاهم‌نامه به منظور همکاری در جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری در جهت بهره‌برداری از مزیت‌های صید و صیادی و ایجاد صنایع وابسته آن، ایجاد صنایع چوب، ایجاد کارخانه فرآوری نارگیل، ایجاد مرکز تجاری و بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار برای صادرات و صادرات مجدد به کشورهای آسیای مرکزی و افغانستان، اوراسیا و قفقاز جنوبی، به امضای حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و آریاراتنه مارتین رئیس هیات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا رسید.

توافق شد بزودی هیاتی از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع سریلانکا برای بازدید، ارزیابی و سرمایه گذاری به منطقه آزاد چابهار سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است