Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:35:44 GMT

فوری: اینک آخر زمان-مسی از بارسا می‌رود!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۵۶۱

فوری: اینک آخر زمان-مسی از بارسا می‌رود!

به گفته رسانه های مختلف لیونل مسی درخواست جدایی از بارسلونا را به سران این باشگاه ارائه داده است.

به گزارش "ورزش سه"، ، لیونل مسی می خواهد بارسلونا را ترک کند. نوشتن این جمله بدون گذاشتن علامت تعجب در پایان آن بسیار دشوار است. اتفاقی که می تواند به تکان دهنده ترین خبر این روزهای دنیای فوتبال تبدیل شود؛ حتی بدتر از کرونا و تعلیق چند ماهه رقابت‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش منبع معتبر آرژانتینی TYC Sport، مارتین سوتو و Onda Sero لیونل مسی به مدیران بارسلونا اعلام کرده در تابستان قصد دارد ازین باشگاه جدا شود، مسی در قرارداد خود بندی دارد که می‌تواند هر سال در پایان فصل به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند.

 

از طرفی لحظاتی پیش رادیو کاتالونیا که به باشگاه بارسلونا نزدیک است نیز اعلام کرد باشگاه بارسلونا دریافت فکس از سوی لیونل مسی را تایید کرده و به زودی در این باره بیانیه ای صادر خواهد کرد.

 

ادامه دارد...

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس