Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در مراسم آغاز بهره برداری از شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج و کلنگ زنی ۱۵ طرح صنعتی در این شهرک گفت: برای توسعە کردستان و ایجاد اشتغال پایدار نباید منتظر دیگران و افراد خارج از استان باشیم، بلکە باید خود سرمایە گذاران و دلسوزان استان همت کنند و وارد عرصە تولید و کارآفرینی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادنیا با بیان اینکە امروز بە ۱۵ سرمایە گذار در سهرک صنعتی سرنجیانە زمین واگذار می‌شود و در نهایت ۴۰۰ واحد صنعتی در این شهرک مستقر خواهند شد، افزود: در صورت تکمیل واحد‌های تولیدی در این شهرک صنعتی برای سه‌هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

استاندار کردستان اظهار کرد: شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج بعد از ۱۹ سال تعین تکلیف شد و در اواخر سال ۹۶ رسما عملیات اجرایی آن آغاز و امروز با تلاش و همدلی مدیران آماده واگذاری به سرمایه گذاران شده است.

او در ادامه به آماده شدن منطقه ویژه اقتصادی بانه برای واگذاری به سرمایه گذاران و تولید کنندگان نیز اشاره کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی بانه نیز جزو پروژه‌های بلاتکلیف بود که خوشبختانه با همت همه مدیران وتلاش شرکت شهرک‌ها به نتیجه رسید.

مرادنیا اذعان کرد: بخشی از صاحبان سرمایه که تا دو سال گذشته مشغول واردات بودند امروز به فکر کار و تولید افتاده اند که بسیار جای خوشحالی است.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود به پروژه‌ها و طرح‌های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: امسال ۷۰۶ پروژه با سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که از محل آن طرح‌ها هزار و ۴۰۰ شغل جدید و بیش از هزار و ٨۰۰ تثبیت شغل صورت گرفته است.

او یادآوری کرد: تا پایان سالجاری نیز ۴۰ طرح بزرگ با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومان به اتمام می‌رسند که در استان تحولات محسوسی را بوجود خواهند آورد.

شهرک صنعتی سرنجیانه سنندج در ۲۹۰ هکتار تعریف شده که تاکنون ۱۳۰ قطعه از زمین‌های آن به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کردستان اشتغال زایی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند