Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-01@15:29:54 GMT

تعداد محدودی از فروشگاه‌های اپل بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۷۹۰

تعداد محدودی از فروشگاه‌های اپل بازگشایی می‌شوند

ایتنا - اپل تصمیم دارد تعداد محدودی از فروشگاه‌های خود در آمریکا را دوباره بازگشایی کند. این فروشگاه‌ها به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹ تعطیل شده بودند.

شرکت اپل تصمیم دارد فروشگاه‌های خود در آمریکا را دوباره بازگشایی کند. این فروشگاه‌ها به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹ طی هفته‌های قبل تعطیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، اپل از پایان آگوست تعداد اندکی از فروشگاه‌های خود را بازگشایی می‌کند. البته در آینده نزدیک بیشتر فروشگاه‌ها فقط برای وقت قبلی به مشتریان سرویس رسانی می‌کنند.

پس از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و آمریکا، اپل فروشگاه‌های خود در این کشور را تعطیل کرد. اما این شرکت در ماه می با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با اعمال محدودیت‌هایی فروشگاه‌های خود را در آمریکا دوباره بازگشایی می کند. اما مدت زمان فعالیت فروشگاه‌های آن در این کشور محدود بود و به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، آنها دوباره تعطیل شدند. در این میان فقط تعداد اندکی از فروشگاه‌ها در ساعاتی خاص و باانجام اقدامات پیشگیرانه به مشتریان سرویس رسانی می کردند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپل ویروس کرونا فروشگاه های خود فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت