Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:02:38 GMT

کردستان|سرباز مریوانی ۲۰۰ گرم طلا را به صاحبش برگرداند+ تصویر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۸۷۲

کردستان|سرباز مریوانی ۲۰۰ گرم طلا را به صاحبش برگرداند+ تصویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- یکی از سربازان وظیفه تیپ ۳۲۸ ارتش مریوان، پس از پیدا کردن کیفی حاوی ۲۰۰ گرم طلا و مدارک شناسایی یکی از شهروندان در بیمارستان فجر این شهر، آن را به صاحبش برگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، میرحسین موسوی از سربازان وظیفه تیپ 328 ارتش مریوان، پس از پیدا کردن کیفی حاوی 200 گرم طلا و مدارک شناسایی یکی از شهروندان در بیمارستان فجر این شهر، آن را به صاحبش برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرباز امانتدار مریوانی حتی حاضر نشد در مقابل بازگرداندن 200 گرم طلا به صاحبش، هیچ‌گونه پاداشی دریافت کند و در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم عنوان کرد این کار را تنها برای جلب رضایت خداوند انجام داده است.

افتخار تمام ایرانی‌ها به سرباز جوانمرد وطن / ماجرای سرباز فداکاری که به 80 خانوار کمک کرد + فیلمفرمانده سپاه کردستان از «کمک مومنانه» سرباز فداکار سروآبادی تقدیر کرد

پس از این اقدام جوانمردانه، فرماندهان تیپ 328 شهید عبادت ارتش مریوان امشب از این سرباز پاک‌دست و امانت‌دار مریوانی تقدیر کردند.

انتهای پیام/493/ ز

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... نماینده کردستان در مجلس خبرگان: جامعه رسانه‌ای نیازمند انسان‌های امانتدار، سالم، صادق و دلسوز است مؤمنی: "خبرنگاران" صداقت و امانت‌داری را منشور کارشان قرار دادند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده کردستان در مجلس خبرگان: جامعه رسانه‌ای نیازمند انسان‌های امانتدار، سالم، صادق و دلسوز است مؤمنی: "خبرنگاران" صداقت و امانت‌داری را منشور کارشان قرار دادند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۲ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ گزارش| رنگ زرد طلای سرخ / بازار بی‌رمق زعفران ‌/ معیشت هزاران خانوار در خراسان جنوبی به خطر افتاد ۵ تبریز| ترکیب نفت مسجدسلیمان برای دیدار مقابل تراکتور اعلام شد ۶ وضعیت هشدار در استان گلستان؛ مردم از سفر به این استان خودداری کنند ۷ تبریز| ترکیب تراکتور برای دیدار با نفت مسجدسلیمان مشخص شد ۸ معاون وزیر ورزش و جوانان‌: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا دو ماه آینده در بورس واگذار می‌شوند مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ورود به استان مازندران در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع شد گزارش| روزگار ناخوش سومین قله مرتفع ایران / زخم وندالیست‌ها بر تن سبلان ‌/ تخریب گسترده سرمایه ملی برداشت برابر ایران از میادین مشترک نفتی/ تحریم‌ها تولید را متوقف نکرد/ بسیاری از ‌قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شده‌اند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت بیانیه مشترک ایران، ترکیه و روسیه در محکومیت حملات اسرائیل و نفت سوریه ظریف: خواهان روابط عادی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستیم رئیس دوره‌ای شورای امنیت: در جایگاهی نیستم که اقدامات بیشتری درباره درخواست آمریکا علیه ایران انجام دهم ظریف در دیدار با گروسی: آژانس باید اصول بی‌طرفی و حرفه‌ای گری را رعایت کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرم طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان و آماده باش هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایسنا، بابک محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد برای امروز شنبه و در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب غرب فارس، نیمه شمالی خراسان جنوبی، شرق و شمال شرق سمنان، نیمه جنوبی بوشهر، شمال غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و در دوشنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال قزوین، پیش‌بینی شده است. 

وی به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت ماه پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ٢٠ استان شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۹۴ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۳۰۰ نفر امدادرسانی کردند، ۳۴ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۱۷ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۷۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۱۴۸ تیم عملیاتی شامل ۵۱۸ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ٢٢ دستگاه چادر، ٥٧٥ تخته پتو، ٣٣٥ تخته موکت، ١٣٦٤ کیلوگرم نایلون، ٢٠٩ بسته غذایی، ٢٨٠ قوطی کنسروجات، ١٠٠ قرص نان و ٤٢ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، رییس سازمان امداد و نجات با اعلام آماده باش هلال احمر، به هموطنان توصیه کرد که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)