Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی و اقتصادی تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق طی پیامی کسب سهمیه آسیایی و حضور در فینال جام حذفی فوتبال را به پرشور‌ها تقدیم کرد و این نتیجه را کمترین حق آن‌ها دانست.

متن پیام مالک باشگاه تراکتور به شرح زیر است:

"به‌نام خالق بی‌همتا

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان عزیز کشورمان به‌ خصوص مردم شریف آذربایجان و هواداران پرشورمان، موفقیتی که امروز برای تراکتور رقم خورد، نتیجه تلاش کادر فنی، بازیکنان و تمامی اعضای باشگاه و به‌ ویژه حاصل شکیبایی و آرامش هواداران پرشورمان بود که حاشیه‌سازان را ناکام گذاشتند تا تراکتور با تمرکز بیشتری به دنبال کسب موفقیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید هر آنچه در این تیم به عنوان ارزش تلقی می‌شود درایت و صبر پرشورهاست، لیاقت هواداران فراتر از این نتیجه‌هاست و هرچه تلاش و دستاورد خوب است حتما باید به آن‌ها تقدیم شود.

در نهایت ضمن تبریک کسب سهمیه آسیایی و صعود به فینال جام حذفی به هواداران تراکتور و با امید به پیروزی در بازی فینال و کسب عنوان قهرمانی، نوید می‌دهم که در فصل آتی شاهد تیمی قدرتمندتر خواهند بود، چرا که بر این باورم ما تازه در اول راه هستیم و دستاورد‌های زیادی را باید پیشکش این هواداران گرانقدر کنیم.

به امید روز‌های روشن
خادم ملت ایران
محمد رضا زنوزی مطلق"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور جام حذفی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد