Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@17:27:02 GMT

مزار شهیدان رجایی و باهنر گلباران خواهد شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۳۱۶۵

مزار شهیدان رجایی و باهنر گلباران خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از گلباران مزار شهیدان رجایی و باهنر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجه الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنایات منافقین در شهریور ماه گفت: آنان فکر کردند با شهادت شهیدان رجایی و باهنر میتوانند با راه و اندیشه آنان مبارزه کنند در حالی که شهادت این دوشهید آنان را برای همیشه ماندگار ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی زنده نگهداشتن یاد و خاطره این دو شهید را بعنوان الگوی دولتمردان دولت علوی یک وظیفه دینی وانقلابی دانست.
محمودی افزود: البته شهریورماه ماهی است که درآن تعدادی از بهترینها به دست منافقین و مزدوران استکبار به شهادت رسیدند که از جمله آنان آیات مدنی و قدوسی، شهیدان لاجوردی، اندرزگو، عراقی و فرزندش حسام و دستجردی هستند که شهادت هر کدام از این یاران صدیق اسلام وامام افشاگر چهره نفاق و طاغوت است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: بمنظور بزرگداشت شهیدان هشتم شهریور و شهدای شهریور ماه مراسم ویژه ای با رعایت  ضوابط بهداشتی  عصر روز پنجشنبه  در بهشت زهرا (س) برگزار و سپس مزار شهدا گلباران خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در این مراسم از بیانات حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران استفاده خواهد شد.
وی تجلیل از شهدا در نقاطی که نماز جمعه اقامه میشود، فضاسازی شهری و تبلیغی، گرامیداشت شهدا در مجالس حسینی و فضای مجازی را از دیگر برنامه های این ایام دانست.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلباران مزار شهیدان رجایی و باهنر حجت الاسلام محمودی شهیدان رجایی و باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • شهادت ۵۲ فلسطینی دیگر در غزه/ شمار شهدا به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر رسید
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند