Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالرحیم کردی شامگاه سه‌شنبه در نشست با محمد رفیع سرکنسول پاکستان در منطقه آزادچابهار اظهارداشت: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی همکاری ها و امکانات را برای حضور همه سرمایه گذاران داخلی وخارجی بویژه کشور دوست و همسایه پاکستان فراهم کرده است.

وی بیان کرد: از حضور سرمایه گذاران پاکستانی در چابهار استقبال می کنیم و بخشی از اراضی در مرز ریمدان به عنوان محدوده منطقه آزاد چابهار در یکسال اخیر مصوب شده که تمامی قوانین این منطقه در مرز ریمدان نیز قابل اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تمامی مشوق ها و فرصت های سرمایه گذاری برای دو طرف در مرز ریمدان فراهم است و برای سرمایه گذاری های دوجانبه به صورت مشارکتی و یا به صورت مستقل می توانند در ریمدان پس از ثبت شرکت در منطقه آزاد چابهار سرمایه گذاری کنند.

محمد رفیع سرکنسول پاکستان نیز از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار و سرمایه گذاران ایرانی برای بازدید از منطقه آزاد و بندر گوادر دعوت کرد و افزود: نیاز است مسوولان چابهار برای آشنایی با ظرفیتها و فرصت به این کشور سفرهای داشته باشند.

در این نشست قرار شد پس از هماهنگی ها و مکاتبات لازم از طریق وزارت امور خارجه و بازدید سفیر پاکستان در تهران از منطقه آزاد چابهار و مرز ریمدان مدیرعامل این سازمان و هیئت همراه نیز از بندر گوادر بازدید کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان پاکستان چابهار منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان پاکستان چابهار منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار سیستان و بلوچستان پاکستان چابهار منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار منطقه آزاد چابهار مرز ریمدان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان