Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- تا کنون چند کراس اوور از خانواده جایوئه کمپانی چینی جک را معرفی کرده ایم که شامل مدل های اکس4، اکس7 و اکس8 می شود. اما در این مطلب سراغ یک سدان با برند مذکور می رویم که A5 EV نام دارد. استفاده از ایی ویی در نامگذاری این محصول به الکتریکی بودن پیشرانه آن اشاره دارد.

جک رده قیمتی 21370 تا 25644 دلار را برای سدان الکتریکی خود در نظر گرفته و فروش آنلاین نیز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول نیز همانند دیگر اعضا خانواده جایوئه با طراحی های قبلی جک کاملا تفاوت دارد و ظاهر آینده نگر و فناورانه ای را به نمایش می گذارد.

سدان کامپکت A5 EV از منظر ابعاد برابر با 4770 میلیمتر در طول، 1820 میلیمتر در عرض و 1514 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2760 میلیمتر است.

اِی 5 ایی ویی در حالت استاندارد با رینگ های 5 پره 17 اینچی ارائه می شود.

کابین

فضای داخل کابین کاملا امروزی و فناورانه طراحی شده و البته این ویژگی شامل تمام خودروهای چینی می شود اما در مورد کیفیت مواد اولیه و مونتاژ قطعا نمی توان با توجه به تصاویر قضاوت کرد!

یک نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی به عنوان نشانگر آمپر و یک نمایشگر 10.4 اینچی عمودی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی از شاخص های این بخش A5 EV محسوب می شوند.

پیشرانه

در قسمت پیشرانه از نمونه 204 اسب بخاری با گشتاور 340 نیوتن متر استفاده شده که طی 7.6 ثانیه خودرو را از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رساند. انرژی مورد نیاز نیز از یک باتری 65.4 کیلووات ساعت لیتیومی تامین می شود. برد حرکتی خودرو نیز برابر با 530 کیلومتر با یکبار شارژ کامل محاسبه شده است.

A5 بنزینی

نمونه بنزینی همین محصول با نام A5 از حدود 12 تا 16 هزار دلار قیمت گذاری شده است. این خودرو را در زمان معرفی مورد نقد و بررسی قرار دادیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

این محصول از پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو با 147 اسب بخار خروجی و گشتاور 210 نیوتن متر استفاده می کند. این مجموعه با یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا سی وی تی بسته به آپشن هماهنگ می شود.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*معرفی محصول جدید JAC / لیست قیمت تمام تیپ ها (+تصاویر) *جَک "جایوئه اکس4" معرفی شد/ شاسی بلند جدید با طراحی متفاوت از خودروساز چینی! (+فیلم و تصاویر) *جایوئه اکس7 معرفی شد/ شاسی بلند 12 هزار دلاری کمپانیJAC (+تصاویر) *شاسی بلند جدید جَک(JAC) معرفی می شود/ اکس8 برادر بزرگتر خانواده جایوئه(+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/0037XY

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جک خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد

لطیفی با بیان اینکه در این شرایط نهادهای امنیتی و بانک مرکزی مصمم هستند تا تدابیری بیاندیشند که نرخ گذاری کانال‌های تلگرامی بر قیمت کالاها اثر گذار نباشد، تصریح کرد: سفته بازان بازار ارز برای اینکه اثرگذاری مخرب خود را در حوزه بازار ارز حفظ کنند با موج سواری بر حوادث و اتفاقات، پالس‌های منفی را به بازار غیر رسمی ارز مخابره می‌کنند که این موضوع بر زندگی و معیشت مردم آثار منفی دارد.

سید روح اله لطیفی، فعال اقتصادی و سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت در گفتگو با ایسنا بیان کرد: یکی از دلایل نوسان نرخ ارز در هفته‌های اخیر به عوامل سیاسی و خبرهای منفی شبکه‌های اجتماعی باز می‌گردد که در این زمینه کانال‌های تلگرامی در تلاش بودند تا با افزایش نوسانات بازار ارز و به چالش کشیدن این بازار سودهای هنگفتی را به دست بیاورند.

تلاش برای خنثی سازی اثر کانال‌های تلگرامی

وی با بیان اینکه در این شرایط نهادهای امنیتی و بانک مرکزی مصمم هستند تا تدابیری بیاندیشند که نرخ گذاری کانال‌های تلگرامی بر قیمت کالاها اثر گذار نباشد، تصریح کرد: سفته بازان بازار ارز برای اینکه اثرگذاری مخرب خود را در حوزه بازار ارز حفظ کنند با موج سواری بر حوادث و اتفاقات، پالس‌های منفی را به بازار غیر رسمی ارز مخابره می‌کنند که این موضوع بر زندگی و معیشت مردم آثار منفی دارد.

این تحلیلگر اقتصادی عنوان کرد:  با توجه به تحولات سیاسی ماه‌های اخیر، سفته بازان با ورود شوک‌های منفی سعی در ملتهب کردن بازار ارز داشتند و دارند تا از این طریق به سوءاستفاده شخصی بپردازند؛ اما بانک مرکزی به بازار ارز ورود کرد و توانست با مدیریت در زمان مناسب این بازار را کنترل کند. بانک مرکزی علاوه بر کنترل بازار ارز سعی کرد تا نیازهای واقعی ارزی مانند نیازهای وارداتی ماشین آلات، کالاهای اساسی، کالاهای کشاورزی و... را تامین کند. این رویداد به بازار پالس مثبت صادر کرد، در نتیجه بازار ارز آرام شد.

عدم جهش  ناگهانی ارز بعد از پاسخ موشکی ایران به صهیونیست‌ها

سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: همچنین بعد از اینکه ایران پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی داد و به این رژیم صهیونیستی حمله موشکی کرد، بعضی از رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی صحبت از افزایش نرخ ارز می‌کردند؛ اما در عمل مشاهده کردیم که نرخ ارز کاهش یافت. این موضوع نشان می‌دهد که بانک مرکزی با تدابیر ویژه ای که اندیشیده است، انتظارات تورمی و بازار ارز را به خوبی مدیریت کرد و قادر است تا نرخ ارز را به کانال‌های قبلی بازگرداند.

این تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در آن زمان عده‌ای از نرخ دلار بالای ۱۰۰ هزار تومان صحبت می‌کردند و به دنبال افزایش نارضایتی بین مردم بودند، اما با تدبیر بانک مرکزی رشد نرخ ارز نه تنها متوقف شد، بلکه احتمال بازگشت نرخ ارز به کانال‌های قبلی تقویت شد و امیدواریم که نرخ ارز تا کریدور ۵۰ هزار تومان هم کاهش یابد.

وی اضافه کرد: همچنین امیدوار هستیم که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تامین نیازهای تولیدی کشور با نرخ ارز پایین‌تر و حمایتی محقق شود تا هم رشد تولید و هم افزایش کیفیت تولید را در کشور شاهد باشیم و در ادامه معیشت مردم نیز بهبود یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد
  • دلار بیش از ۵۰ و چند هزار تومان توجیه علمی و اقتصادی ندارد
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد