Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم ملی فرانسه می گوید تفاوت کلی سبک بازی رئال مادرید با آرسنال، باعث شد او در باشگاه اسپانیایی توفیق چندانی نداشته باشد. 

نیکولاس آنلکا که در فصل 1999/2000 برای یک فصل پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد، می گوید تنها 50 یا 60 درصد از توانایی هایش را در پیراهن کهکشانی ها به نمایش گذاشته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، آنلکا در سال 1999 و در ازای 24.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو از آرسنال به رئال مادرید پیوست، اما نتوانست آنطور که باید انتظارات را در تیم جدیدش فراهم کند و در نهایت پس از یک سال حضور در پایتخت اسپانیا و با یک قهرمانی در اروپا، از جمع کهکشانی ها جدا شد. مهاجم سابق تیم ملی فرانسه اما، در خصوص تفاوت سبک بازی آرسنال و رئال مادرید که باعث ناکامی او در باشگاه اسپانیایی شد، صحبت کرده است. آنلکا عنوان کرد: 

رئال مادرید سبک متفاوتی از فوتبال را نسبت به آرسنال ارائه می داد و من نمی توانستم نهایت کیفیتم را در آنجا به نمایش بگذارم. من در آن مقطع حس می کردم که تنها از 50 یا 60 درصد از توانایی هایم بهره می برم و این موضوع مرا آزار می داد. به خاطر همین موضوع نیز اوقات سختی را در رئال مادرید سپری کردم. من تیمی جدید، باشگاهی جدید، هم تیمی ها، ذهنیت و زبانی جدید را در آن زمان تجربه کردم و این تجربه برایم بسیار دشوار بود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس