Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@21:22:40 GMT

رامین رضاییان به الدحیل قطر پیوست / رسمی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۳۳۷۹

رامین رضاییان به تیم قهرمان قطر پیوست.

رامین رضاییان رسما به الدحیل قطر پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، رامین رضاییان، مدافع-وینگر سابق تیم الشحانیه قطر، به تیم الدحیل، قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر پیوست.

رضاییان فصل گذشته در لباس الشحانیه، 13 گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی در این تیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قرار است پیراهن شماره 11 الدحیل قطر را بر تن کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رامین رضاییان الدحیل قطر قطر پیوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • چهره ریما رامین فر ۳۰ سال قبل (فیلم)
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!