Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@17:03:45 GMT

قشنگ‌ترین روز زندگی‌ام رقم خورد‌

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۳۴۴۴

قشنگ‌ترین روز زندگی‌ام رقم خورد‌

پرسپولیس و استقلال در حالی امشب دربی دیگری را در قالب جام حذفی برگزار می‌کنند که 21 سال و یک ماه و 16 روز پیش یعنی 20 تیر 78 در فینال جام حذفی برابر هم قرار گرفتند. در آن دیدار نتیجه 1-1 بود که افشین پیروانی دقیقه 85 روی سانتر پایان رأفت، با ضربه سر دروازه پرویز برومند را گشود و زننده گل قهرمانی پرسپولیس لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از دو دهه از آن بازی می‌گذرد اما هنوز خاطره آن نزد هواداران پرسپولیس زنده است و از یادآوری این قهرمانی لذت می‌برند. افشین پیروانی که آن روزها به‌عنوان مدافع آخر در ترکیب سرخپوشان بازی می‌کرد، حالا سمت مدیر تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده دارد. او در خصوص دربی مورد اشاره به «ایران» گفت: «از آن دربی زمان زیادی می‌گذرد اما هنوز هم خیلی‌ها آن مسابقه را به یاد دارند. تیم ما در آن بازی، نمایش خوبی ارائه داد و توانستیم به پیروزی شیرینی دست پیدا کنیم و در نهایت فاتح جام حذفی شویم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.»
پیروانی درباره سؤالی مبنی بر اینکه زدن گل برتری به استقلال آن هم در فینال جام حذفی چه حسی دارد؟ چنین پاسخ داد:«آن گل هم برای هواداران پرسپولیس و هم برای خودم بسیار ویژه و خاطره انگیز است چرا که باعث شد به قهرمانی برسیم. می‌توان به جرأت بگویم قشنگ‌ترین روز زندگی‌ام رقم خورد.» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اظهارنظر کوتاهی هم درباره دربی امروز داشت:«امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و مسابقه تحت تأثیر حواشی قرار نگیرد. خوشبختانه تیم ما کاملاً آماده است و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی تماشایی و هوشمندانه به پیروزی دست‌یابیم. از طرفی به چهارمین قهرمانی پیاپی‌مان در لیگ برتر دست پیدا کردیم و حالا با این پوکر، هواداران امیدوارند که بتوانیم مانند سال گذشته با قهرمانی در جام حذفی دبل کنیم و دومین جام را هم به آنها هدیه بدهیم. خیلی امیدوارم که این اتفاق بیفتد و باز هم در جام حذفی به پیروزی برسیم تا خاطره سال‌های گذشته تکرار شود.»‌

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند