Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:36:33 GMT

حزب کمونیست برای لیونل مسی وارد عمل می شود!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۳۴۹۳

حزب کمونیست برای لیونل مسی وارد عمل می شود!

ممکن است اینتر زودتر از دیگر رقبا قادر به جذب لیونل مسی، کاپیتان جدایی طلب بارسلونا باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر هر بار خبری در مورد احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا منتشر می شد، نامی از اینتر به عنوان مشتریان ثابت این ستاره آرژانتینی شنیده می شود و حالا گروه جینی سونینگ قصد دارد دست به حرکتی تاریخی زده و برای جذب لیونل مسی در تابستان امسال اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در ساعات اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل مسی به جدایی از بارسلونا و نارضایتی او از شرایط موجود شنیده شده و Tyc Sport که پیش از همه این اخبار را منتشر کرد، مدعی شد استیون ژانگ، رئیس متمول و جوان اینتر برای خرید مسی با شین جین پینگ، رئیس جمهور چین وارد مذاکره شده و از او قول کمک برای فراهم کردن منابع مالی لازم برای خرید لیونل مسی را گرفته است. آنها معتقدند با جذب چنین فوق ستاره ای وجهه هم باشاه اینتر و هم کشور چین در جهان افزایش خواهد یافت و در  واقع فراهم کردن منابع مالی لازم ارزش خرید بازیکنی در اندازه لیونل مسی را دارد.

 

باشگاه یوونتوس نیز دو سال قبل برای جذب کریستیانو رونالدو دست به چین کاری زده و با همکاری اسپانسرهای مختلف موفق شد این فوق ستاره پرتغالی را از رئال مادرید بخرد. از همان ابتدای ورود رونالدو ارزش سهام و درآمد باشگاه یوونتوس افزایش یافت و استیون ژانگ نیز در حال حاضر ایده ای مشابه در ذهن دارد. البته ممکن است با تغییر در مدیریت بارسلونا و رفتن جزپ بارتومئو در نهایت لیونل مسی راضی به ماندن شود، اما اگر این اتفاق رخ نداد اینتریکی از مشتریان او خواهد بود.

 

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 لیونل مسی اینتر میلان بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 لیونل مسی اینتر میلان بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS