Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت گفت: تجربه بالا و کارنامه خوب گل‌محمدی و انگیزه‌های فراوان فرهاد مجیدی می‌تواند یک دربی جذاب را رقم بزند.

داوود سیدعباسی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دیدار حساس پرسپولیس و استقلال در چارچوب رقابت‌های نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار کرد: این دربی یک هندوانه سربسته است که هیچ چیز آن معلوم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی که در شرایط بازی بتواند به آرامش خود مسلط باشد، برگ برنده دستش خواهد بود. دربی هیچوقت مثل سایر مسابقات نیست و عادی‌سازی آن غیرممکن است.

وی افزود: همیشه اینطور توصر می‌شود تیم‌هایی که در دربی‌ها جایگاه بهتری ندارند، شانس‌ بیشتری برای پیروزی دارند اما این دیدار در چارچوب جام حذفی است و شاید در ابتدای بازی، دو تیم نمایش خوبی ارائه دهند اما فکر می‌کنم هر چه به پایان بازی نزدیک شویم، بازی محتاطانه‌تر شود.

بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت خاطرنشان کرد: گل‌محمدی تجربه زیادی دارد و اتفاقا قهرمانی جام حذفی را هم در کارنامه دارد؛ ضمن اینکه این فصل هم قهرمان شده است. کفه ترازو به لحاظ فنی به سمت گل‌محمدی سنگینی می‌کند اما فرهاد مجیدی در نخستین تجربه مربی‌گری خود در استقلال توانسته تیم خوبی را روانه مسابقات کند و انگیزه زیادی برای این دیدار دارد و در بازی برگشت دربی در لیگ برتر هم تا دقایق پایانی برنده بازی بود. در دیدارهای اخیر هم مشخص شده که مجیدی کاملا با تیم هماهنگ شده است.

سیدعباسی در خصوص نخستین حضور دیاباته در دربی عنوان کرد: دیاباته یک مهاجم کلاسیک و در حد و اندازه بین‌المللی است و در مقابل هر تیمی می‌تواند خطرساز باشد. او بازیکن فرصت‌طلبی است و  قدرت حفظ توپ بالایی هم دارد. دیاباته و قائدی خط دفاع پرسپولیس را به دردسر می‌اندازند. البته خط دفاع پرسپولیس بهترین دفاع لیگ برتر بوده و فکر می‌کنم شاهد نبرد جذابی در تمام نقاط زمین باشیم.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران تصریح کرد: نقطه سیاه دربی، غیبت تماشاگران است. همه چیز دربی به فشار تماشاگران است. فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد.

بازیکن پیشین سرخابی‌های پایتخت در مورد حواشی به وجود آمده در خصوص انتخاب داور دربی اظهار کرد: همیشه لقمه را دور سرمان می‌چرخانیم و داخل دهان می‌گذاریم. هیچ موقع نمی‌توانیم راه درست را انتخابی کنیم و انگار باید کار را برای خودمان سخت کنیم. دربی یک بازی ساده است و قرار نیست آسمان به زمین بیاید. نمی‌دانم چرا داور بازی را مدام تغییر دادند.

سیدعباسی در خصوص شایعه مذاکره و بازگشت استراماچونی در سفر اخیر سعادتمند به ایتالیا بیان کرد: کسانی که این شایعه‌ها را مطرح می‌کنند، قصدشان ضربه زدن به استقلال است. دشمنان استقلال به این موضوع دامن می‌زنند وگرنه کارنامه مجیدی کاملا قابل دفاع است.

وی در رابطه با قانون منع به کارگیری استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی افزود: قطعا این موضوع به لحاظ فنی و کیفی روی لیگ تاثیر خواهد گذاشت اما از آن‌جا که کارنامه فوتبال ایران در خصوص عقد قراردادهای نجومی با مربیان و بازیکنان خارجی همیشه سیاه بوده و مردم بابت آن حرص خورده‌اند، حداقلی‌ترین تصمیم همین است تا دیگر کسی نگوید که یک خارجی آمد و پول ما را برد. قرارداد ویلموتس در حد قراداد ترکمنچای است. مربیان خارجی تحت هر شرایطی پول خود را می‌گیرند؛ اتفاقا بدشان هم نمی‌آید قراردادشان را با تاخیر دریافت کنند تا دیرکرد آن را هم بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی داوود سیدعباسی دربی پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد

طرفداری| کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است: 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود