Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید فرشاد علامه، در جلسه کمیته کنترل عفونت دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت بازنگری شیوه‌نامه‌های کووید ۱۹ و نظارت بر نحوه اجرای آن در بیمارستان‌های تابعه تأکید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه دو موج از بحران کرونا را پشت سر گذاشته و احتمال موج‌های دیگری از آن در فصول سرد سال می‌رود و با استناد به دانش و تجربیاتی که از مدیریت بحران کووید ۱۹ تاکنون به دست آورده ایم ضروری است در خصوص بازنگری و اصلاح برخی از پروتکل‌های کرونا همچون تجویز منطقی دارو، مدت زمان استعلاجی و بازگشت به کار کارکنان و استفاده بهینه از تجهیزات حفاظت فردی اقدام فوری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علامه ادامه داد: در همین راستا ستاد معاونت درمان با مشارکت اساتید گروه‌های عفونی، بیهوشی، ریه، داخلی و فارماکوتراپی بیمارستان‌ها، شیوه نامه تجویز منطقی داروی «رمدسیویر» را تدوین کرده که پس از نهایی شدن به بیمارستان‌ها برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: البته اجرای این دستورالعمل‌ها تا حدود زیادی وابسته به نگرش مدیریت بیمارستان‌ها به ویژه در شرایط بحران است ولی باید با آموزش مداوم به کارکنان و پیگیری اجرای آن از سوی معاونان درمان بیمارستان‌های تابعه شاهد اجرای صحیح این شیوه نامه‌ها باشیم.

کد خبر 5008626

منبع: مهر

کلیدواژه: رمدسیویر دانشگاه علوم پزشکی تهران ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پزشک سیما سادات لاری آمار کرونا محرم 99 علیرضا زالی سعید نمکی فاصله گذاری اجتماعی سازمان نظام پزشکی تغذیه ماسک طبی دانشگاه علوم پزشکی ایران استرس بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌